Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

7-6-2014 Het afval is weer es aan de orde, en hoe!

@Klimaatcombi
@NS_Stations @Kiosk_NS @Starbucks Dat zijn simpelweg faciliteiten en voorzieningen voor reizigers. Bedankt voor uw bericht.

@Klimaatcombi @NS_Stations @Kiosk_NS @Starbucks Het is aan de reiziger het in de prullenbak te gooien! Fijne avond!

Diskussie gesloten. Fantasie op NUL!

Weinig tijd, tja, als je in het bos loopt te draven. Combineer dat. Maar je, wie kan nog zonder blik?

Rij op een polderweggetje of in het bos, en daar lopen ze, de dravers om hun autobuik weg te werken. Autobuik, opgelopen in hun door de automaffia aangeprezen blik, met of zonder bijtelling.

Daar doet men alles voor. Zelfs het NIVON (Nederlands Instituut voor Volksontwikkeling en Natuurvriendenwerk) kan niet zonder en de lachwekkende gevolgen blijven niet uit. Het plastic afval blijft, want men gaat naar de supermarkt want daar maakt men zich niet zo druk om plastic.

Hiervoor doet men het, en als de geiteharensokken vinden dat het stinkt en de klimaatjongens vinden dat het te warm wordt, gaat men elektrisch. De hoofdproblemen, de CO2, de congestie en de afhankelijkheid van olie blijven. Met 44 elextrische vrachtwaggels ga je het niet redden.

In de toekomst rijden we niet meer over asfalt maar over #energie opwekkende wegen. We installed Solar Road Panels by the door at our Headquarters..... @SolarRoad

Het is warm, ook voor kinderen. Mijn buurjongen (4) zwaaide bloot zijn vader uit. Een paar jaar geleden ook 2 meisjes, 8 en 9, gingen elkaar nat spuiten. Doe jij niks uit, vroeg het oudste meisje op een openbaar grasveld? Dat hebben we maar niet gedaan. En dan maakt meneer Jansen zich druk als je een foto van z'n aangeklede zoon (2) wil maken. Ma heeft al een foto van jou gemaakt.

Over spelen gesproken, hun tuin is totaal betegeld en het water stroomt als het regen naar beneden, het dorp in. Droomhuis.

Elektrisch rijden kan men al 100 jaar, maar dan moet de kak tussen het gewone volk zitten en dus verzint de kak een slechte smoes. Men gaat elektrisch in de file.
En dat kost uren.

Om dat te voorkomen, worden de rijdende wegversmallingen tijdens het rijden opgeladen. En weer vergeet men de vrachtwaggels, die een veelvoud aan stroom nodig hebben. Maar dat is voor de automaffia en z'n meelopers onbelangrijk. Als zij maar snel de smerige spullen in hun protserige pand (ver van hun werk) hebben.

Inmiddels zijn de stenen schuren rechts vervangen door houten schuren. De oorspronlijke waren gebouwd op een stortplaats voor afval en hout groeit overal.

Inmiddels pikken hun kinderen het ook niet meer. De autojongens en meisjes scheuren alsof ze op Zandvoort zitten door een woonwijk vol spelend grut. Ook op een woonerf, daar kun je zo lekker slalommen. Het aantal auto's, ook van bewoners zelf, loopt hier gierend uit de hand omdat de wijk zich verjongt.

Uit deze wijk komen regelmatig klachten over te hard rijden. Veel jonge ouders zijn hun wilde haren nog niet kwijt, om over het bezoek maar te zwijgen.

De bordjes op de Oosterbeekse Schelmseweg uit 2011 (30 km) zijn allang verleden tijd. Ook daar hebben mensen een rijblik voor de deur.. En dat rijdt buiten de Schelmseweg echt sneller dan 30 km/u.

Het enige dat zou kunnen helpen is een station op het Europaplein en ten zuiden van de Dorpsstraat waar ooit een tram reed. Hier kan iedereen, jong en oud, arm en rijk, goederen en personen gebruik van maken.

Maar men betaalt graag om te kunnen rijden, ehh... parkeren.

En dus blijft gemeente Renkum denken dat er geen ruimte is, (teveel auto's) en blijft de gevaarlijke situatie in de woonwijken, blijft men afval in de supermarkt kopen en blijft alles bij het oude.

De akties van eenlingen zijn zo gedoemd te mislukken, tenzij men z'n egoïsme laat varen en de handen ineen slaat. De mogelijkheden zijn na 100 jaar elektrisch spoor ruimschoots aanwezig.

6-10-2011. Uit de Gelderlander: OOSTERBEEK - Het plan om bij Doorwerth een transferium te maken zodat automobilisten richting Oosterbeek kunnen overstappen op de bus, ontmoet scepsis. Volgens een omwonende is de grond van de plek waar het transferium zou moeten komen vooral in bezit van particulieren. CDA-fractieleider Bert Leeuwis noemt het plan 'volstrekt onhaalbaar'. Meer lezen:

En dus blijft het zoals hier rechts. Hier reed ooit een tram, die in een gemoderniseerde vorm ook de bevoorrading voor z'n rekening kan nemen. Maar zoals gewoonlijk is bij de politiek de fantasie volledig uitgeschakeld.
En zo snijdt men zich meer en meer zelf in de vingers.


Politici en luiers moeten moeten regelmatig verwisseld worden en wel om dezelfde reden.


Antwoorden langer dan 280 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMailMail