Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

7-6-2014 Het afval is weer es aan de orde, en hoe!

@Klimaatcombi
@NS_Stations @Kiosk_NS @Starbucks Dat zijn simpelweg faciliteiten en voorzieningen voor reizigers. Bedankt voor uw bericht.

@Klimaatcombi @NS_Stations @Kiosk_NS @Starbucks Het is aan de reiziger het in de prullenbak te gooien! Fijne avond!

Diskussie gesloten. Fantasie op NUL!


Weinig tijd, tja, als je in het bos loopt te draven. Combineer dat. Maar je, wie kan nog zonder blik?

Rij op een polderweggetje of in het bos, en daar lopen ze, de dravers om hun autobuik weg te werken. Autobuik, opgelopen in hun door de automaffia aangeprezen blik, met of zonder bijtelling.

Daar doet men alles voor. Zelfs het NIVON (Nederlands Instituut voor Volksontwikkeling en Natuurvriendenwerk) kan niet zonder en de lachwekkende gevolgen blijven niet uit. Het plastic afval blijft, want men gaat naar de supermarkt want daar maakt men zich niet zo druk om plastic.

Hiervoor doet men het, en als de geiteharensokken vinden dat het stinkt en de klimaatjongens vinden dat het te warm wordt, gaat men elektrisch. De hoofdproblemen, de CO2, de congestie en de afhankelijkheid van olie blijven. Met 44 elextrische vrachtwaggels ga je het niet redden.

In de toekomst rijden we niet meer over asfalt maar over #energie opwekkende @SolarRoadways http://www.theverge.com/2014/5/26/5751880/plan-to-cover-roads-with-solar-panels-raises-1-million 

Elektrisch rijden kan men al 100 jaar, maar dan moet de kak tussen het gewone volk zitten en dus verzint de kak een slechte smoes. Men gaat elektrisch in de file.
En dat kost uren.

Om dat te voorkomen, worden de rijdende wegversmallingen tijdens het rijden opgeladen. En weer vergeet men de vrachtwaggels, die een veelvoud aan stroom nodig hebben. Maar dat is voor de automaffia en z'n meelopers onbelangrijk. Als zij maar snel de smerige spullen in hun protserige pand (ver van hun werk) hebben.

Inmiddels pikken hun kinderen het ook niet meer. De autojongens en meisjes scheuren alsof ze op Zandvoort zitten door een woonwijk vol spelend grut. Ook op een woonerf, daar kun je zo lekker slalommen. Het aantal auto's, ook van bewoners zelf, loopt hier gierend uit de hand omdat de wijk zich verjongt.

Uit deze wijk komen regelmatig klachten over te hard rijden. Veel jonge ouders zijn hun wilde haren nog niet kwijt, om over het bezoek maar te zwijgen.

De bordjes op de Oosterbeekse Schelmseweg uit 2011 (30 km) zijn allang verleden tijd. Ook daar hebben mensen een rijblik voor de deur.. En dat rijdt buiten de Schelmseweg echt sneller dan 30 km/u.

Het enige dat zou kunnen helpen is een station op het Europaplein en ten zuiden van de Dorpsstraat waar ooit een tram reed. Hier kan iedereen, jong en oud, arm en rijk, goederen en personen gebruik van maken.

Maar men betaalt graag om te kunnen rijden, ehh... parkeren.

En dus blijft gemeente Renkum denken dat er geen ruimte is, (teveel auto's) en blijft de gevaarlijke situatie in de woonwijken, blijft men afval in de supermarkt kopen en blijft alles bij het oude.

De akties van eenlingen zijn zo gedoemd te mislukken, tenzij men z'n egoïsme laat varen en de handen ineen slaat. De mogelijkheden zijn na 100 jaar elektrisch spoor ruimschoots aanwezig.

6-10-2011. Uit de Gelderlander: OOSTERBEEK - Het plan om bij Doorwerth een transferium te maken zodat automobilisten richting Oosterbeek kunnen overstappen op de bus, ontmoet scepsis. Volgens een omwonende is de grond van de plek waar het transferium zou moeten komen vooral in bezit van particulieren. CDA-fractieleider Bert Leeuwis noemt het plan 'volstrekt onhaalbaar'. Meer lezen:

En dus blijft het zoals hier rechts. Hier reed ooit een tram, die in een gemoderniseerde vorm ook de bevoorrading voor z'n rekening kan nemen. Maar zoals gewoonlijk is bij de politiek de fantasie volledig uitgeschakeld.
En zo snijdt men zich meer en meer zelf in de vingers.


Politici en luiers moeten moeten regelmatig verwisseld worden en wel om dezelfde reden.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMailMail