Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

Vandaag afval ophalen met simpele middelen.

2-1-2-12. uit West-online: ALPHEN AAN DEN RIJN - Reizigersvereniging Rover is teleurgesteld dat de verdubbeling van het spoor tussen Leiden en Utrecht er niet meer in zit. Rover vindt het onvoorstelbaar dat geld van het spoor nu naar asfalt dreigt te gaan. Meer lezen:

Laat dit stuk spoor maar lekker enkelspoor. Rover vertegenwoordigt een club van ex-olieslaven, die meer dan 50 km van het werk woont. Dat enkelspoor prima werkt tonen de Zwitsers regelmatig aan. Twee voorbeelden:

De Lötschberg-Südrampe, toch niet zomaar een zijlijntje, was jarenlang enkelspoor. De Lötschberg-basistunnel is enkelspoor. Vrijwel alle smalspoorlijntjes inclusief de Furkabasistunnel zijn enkelspoor. Er is alleen een strakke organisatie nodig, bij de egoistische olieslaven onvoorstelbaar.

Datzelfde geldt voor ALLE vervoer. Het jaar loopt weer op z'n eind. De gemeente Renkum deed de afgelopen dag een poging het oudjaarsafval te bedwingen.

Helaas, pindakaas, dankzij de egoistische instelling van de olieslaven gedoemd te mislukken.

Een straatje in een arbeiderswijk even verderop, garantie voor een gigantische berg afval.

Al eerder aangetoond, leg als een straat gerenoveerd wordt een straatspoortje aan, zodat elk vervoer onmiddelijk echt energieneutraal gerealiseerd kan worden. Het buitenland doet dit al jaren zo.

En wat je zelf kan. NIEUWS - 3 websites over leven zonder afval. https://t.co/Vsz5gJ8g9u

Als je boodschappen doet met je eigen bakjes en linnen tasjes heb je veel minder plastic afval – en al die potten staan ook nog eens leuk in de kast. Drie websites ter inspiratie. Lees meer:

Hier de Zwitserse Chemin de fer du Jura (CJ) die met tweedehands motorwagens, afkomstig van de Chur-Arosbahn, die van 2400 volt gelijkstroom naar 11 KV wisselstroom omschakelde, de rommel opruimt en afvoert middels standaard containers, bekend van renovatiebedrijven, maar ook in gebruik voor oud papier en sloopafval.

Niet spektakulair, maar wel heel doeltreffend. Ook onmiddelijk toepasbaar in een stedelijke omgeving. Zoals hier in Zürich.

En, enkelspoor!

Er is veel mogelijk, niet zo zeuren, de fantasie is overleden. Domroep MAX draait nog steeds "Wie van de drie" van 40 jaar geleden. Een spreuk:


Veevoer in ons afval? Getver!


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Ervaar meer over Klimaatkombi.
Mail