Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.
Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.
Ook deze terreur wordt hier genegeerd.
Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.
20-11-2012. Uit Roosendaalnieuws: VVD wil meer concurrentie op het spoor.
ROOSENDAAL - Naar aanleiding van de problemen met het treinverkeer vanuit Brabant naar België pleit de VVD voor meer concurrentie op het spoor. Volgens de liberalen kunnen veel problemen opgelost worden als er naast de NS en de Belgische NMBS nieuwe vervoerders op het spoor worden toegelaten. Lees meer:
Nog even en de situatie op het spoor lijkt op de situatie op de weg. Allemaal eenlingen. Prachtige chaos. Hollanders kunnen ook niet anders denken dan eenlingen. Zelfs het vrachtverkeer bestaat uit eenlingen. Elke vorm van samenwerking, bv om files te voorkomen, is uitgesloten. Zoals te zien is bij deze twee vrachtwaggels met exact dezelfde bestemming. Een plein ernaast dat één dag per week gebruikt wordt voor de markt. Die ook weer bestaat uit eenlingen. Samenwerking hihil komma nul.
Zelfs als men het voor elkaar krijgt om dat vrachtvervoer elektrisch te laten verlopen denkt men nog in individuen. Zoiets is bekend als autisme.
En de dom gehouden autisten zijn enthousiast. Zulke kinderen gun je toch een fanta:
Uit Lowtechmagazine: Een grootschalige introductie van elektrische auto's kent veel technische uitdagingen en zal veel tijd en geld kosten.
Het verduurzamen van openbaar vervoer en goederentransport zou daarentegen snel en met bestaande technologie kunnen gebeuren, voor een spotprijs - als er voor de trolleybus en de trolleytruck wordt gekozen.
Renaat: Weer een uitstekend artikel waar ik graag één aanvulling bij geef.
De bovenleidingen zijn inderdaad een belangrijk nadeel van trolleybussen. Een hybridesysteem kan hier inderdaad een oplossing voor bieden en tevens een nog wat grotere autonomie bieden. En bij gebruik van een kleine batterij kan men bovendien nog remenergie terugwinnen wat de trolleybus nog zuiniger maakt. Maar het zou pas echt mooi zijn als men in stadscentra helemaal geen bovenleidingen nodig zou hebben. En dat blijkt mogelijk.
Lees en geniet:
Wat deze club maar niet wil zien zijjn de files. Al deze eenlingen denken alleen aan zichzelf, alleen hun eigen opdracht, die zo snel mogelijk vervuld moet worden. Het resultaat is dagelijks te zien op de weg.
Aan geen van deze speelgoedjes zit een koppeling zodat de benodigde ruimte verkleind kan worden. Remenergie winnen de spoorwegen al sinds de jaren 30 van de vorige eeuw terug.
En het bestaat allemaal al, al 100 jaar. Personen- en goederenvervoer worden zoals op onderstaande video gecombineerd. Zodat er ruimte bepaard wordt.
Heel goed idee. Eigenlijk zou er overal een Bovenleiding moeten hangen
dat ook autos hem kunnen gebruiken.
Geplaatst door: Tim | 14 augustus 2010 om 12:45
Jaja, voor de autisten wordt heel Nederland volgehangen met koperdraad. Eerst eist men de straat op, dan de ruimte erboven.
Techniek beheerst de mensen, maar de mensen beheersen de techniek niet.
Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.
Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.