Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

7-4-2012: Milieu-Centraal heeft weer es wat. Hoe zou jij de Nederlandse energievoorziening inrichten wanneer jij het voor het zeggen had? Kijk op http://wattnu.nl/ en speel het spel! Lees en geniet:

Speel dat spel en dan kom je er achter dat het domweg een commerciele site is, waar Shell, Liander en Gasterra iets voor je uitgedacht hebben. De trein komt er niet in voor, er staat een dikke PC-Hoofttraktor op de achtergrond. Het roer gaat dan ook om. Milieu-Centraal heeft elektrisch rijden in z'n vaandel en daar geilt ook Liander op.

Al eerder aangegeven. Ook dat elektrische rijblik neemt ruimte in en staat dus gewoon in de optocht. En dat zal de lokatie worden waar de stroomboeren, waaronder zelfs Greenchoice, hun oplaadpalen gaan plaatsen. Langs de snelwegen, de invoegstroken. Daar staat het verkeer dan stil. En dat is handig.

Een rijblik, ook dat elektrische rijblik, heeft niet zoals een trein een stroomafnemer op het dak. De akku's van de statussymbolen gaan door de stroomboeren gebruikt worden als energiebuffer. Want die trein en tram hebben stroom nodig, ook als het niet waait en dan komen die akku's opdraven. Of de ex-olieslaaf dat nou leuk vindt of niet. Keuze hebben ze niet, want olie wordt onbetaalbaar. En het goederenverkeer kun je niet in de file laten staan, dat moet door.

Dat en niets anders is de reden dat de stroomboeren en ook de politiek belangstelling hebben voor dat "elektrisch rijden". Elektrisch rijden doen trein en tram al 100 jaar, maar daar lopen de hormoontjes niet warm voor. Dat heeft geen status en niemand (behalve een paar treintjesgekken) raakt daar hoteldebotel van.

Kom op jongens, elektrisch rijden. Maar verder dan de invoegstrook kom je dan echt niet meer.

Enne.... Windmolen De Witte Juffer heeft voor 1.400 huishoudens al 14.903.622 kWh opgewekt: daarmee kun je 1.783 keer de aarde rond in een Tesla model S

Vergeet die elektrische auto nou maar. Als men met overtollige energie in z'n maag zit is dit misschien een betere oplossing: Waterstofgas.
VOL = VOL!


Als je het volk niet bang maakt, heb je er geen invloed op.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.