Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

9-7-2013. De zomerhormoontjes gieren weer door de keel. De zomerpanelen maken in Duitsland overuren en ook het elektrisch rijblik doemt weer op. Een "gezinsauto" nog wel. Horizontale blauwe platen doen de energievoorziening. Nu nog wel. Zodra de zon weer gaat zakken is het weer einde verhaal. Aan elektrische vrachtwaggels denkt voorlopig niemand. Dat is voorbehouden aan de trein, die nog al es gehinderd wordt. De tol die de olieslaaf betaalt is hoog. Lees meer:
En de trein was nog wel elektrisch.


En ze heet… Stella, de eerste gezinsauto die (vrijwel gratis) rijdt op zonnepanelen: Gistermiddag werd in Eind...

De zoninstraling in oktober en februari en de maanden daartussen......

1 year ago this flight box brought Stella to Australia, today she is packed for a new adventure! #StellagoesUSA

Update 4-8-2014, argumenten of geen argumenten, Eindhoven (Brabant, truckerprovincie) heeft z'n tanden er in gezet en gaat verder. Naar de USA, waar nauwelijks elektrisch spoor is. Dat moet je ook aan de Russen over laten. Bereik: 9928 km elektrisch. Eén lok niet genoeg? Met vier lukt het vast wel. Kan Stella dat ook?

RUSSIA: ‘The most powerful AC electric freight locomotive in the world’ was unveiled by Transmashholding’s Novocherkassk Electric Locomotive Plant and Russian Railways as part of Railwaymen’s Day celebrations in Rostov-na-Donu on August 3.

The four-section 4ES5K has a 1 h rating of 13·12 MW. This is intended to be sufficient to haul 7 100 tonne freight trains on the Tayshet – Taksimo section of the Baikal-Amur Magistral route without needing additional locomotives, or 9 000 tonne trains on less steeply-graded routes. Lees meer:

Zonde van al die Eindhovense investeringen. De trein maakt geen onderscheid in energiebronnen. En ook niet in de lading. En kijk es wat een fantastische combinatiemogelijkheden. Ook op smalspoor, hier de Zwitsers die zelfs met een treinstel goederenwagens trekken.


Toen je dronken was, luisterde je niet; nu je nuchter bent, versta je me niet.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMail