Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

1-7-2012. Weerman Reinier heeft het over hagelschade aan auto's.

Alleen schade aan auto's in Duitsland en Frankrijk loopt al in de miljoenen door hagel, lijkt me. Hagel tot 9cm groot. Wind tot 150 km/u.
Deze plaag krijgt nu een broeikaskoekje van eigen deeg.

De schade was al aangericht door de automaffia, een misverstand dat er zelfs bij omhoog gevallen "ruimtevaartprofessor" Wubbo Oksels en zijn satellieten niet uit te branden is.
Nog maar een keer de onvolprezen twittermeutte:

Heeft een elektische bus dan niet wel de voordelen en niet de nadelen? toch gelijk?

Jazeker, dit is de garantie voor een definitieve chaos. Want:

Kan de (super)bus gekoppeld (multiple) rijden?

Kan dit gedrocht:

Kan de (super)bus dan misschien:

Of kan de (super)bus:

Of misschien wel: Kijk ook morgen naar het NOS-programma Wat een weer!, van 20.55 tot 21.50 uur op NPO 2. Presentator Winfried Baijens spreekt met gasten over weer en klimaat en weerman Gerrit Hiemstra maakt zichtbaar wat klimaatverandering betekent voor Nederland. Daarnaast ook reportages met onder anderen Willemijn Hoebert en Peter Kuipers Munneke. Lees meer:

Nee? De trein kan dat allemaal wel. En als er iemand z'n kop in het zand steekt is het Gerrit Hiemstra wel, gaat op een terp wonen.




Zelfs door de stad. En zonder de hier getoonde fratsen.

Toch was er ook enige verbetering zichtbaar.

Weermannen Gerrit Hiemstra en Peter Kuipers Munneke pleiten voor krimp luchtvaart: omwille klimaat aantal vluchten Schiphol halveren in 2030?


Wie zijn kop in het zand steekt, zal morgen met z'n tanden knarsen.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMailMail