Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

5-6-2012. Een bericht van Nieuws.nl dat na een agressieve banner die je weg moet klikken verwijst naar weer een andere site toont weer eens aan dat "professor" Wubbo Oksels volledig de weg kwijt is. Net zo primitief is Milieu-Centraal die adviseert met de bus naar de EK te gaan.

Vlucht naar is niet groen: belast milieu 5 tot 15x meer dan touringcar Tweet:

Oksels:

Spoorlijn Heerenveen Groningen gaat niet door, nu Superbus voordat het budget verdampt, niet weer een gemiste kans om geld te verdienen. Tweet:

De Weekkrant: HEERENVEEN - Het Breed Bestuurlijk Overleg heeft in meerderheid besloten te adviseren om te stoppen met de spoorlijn Heerenveen-Groningen. De gemeenten Smallingerland en Leek delen de conclusies niet.

Zij vinden dat de aanbesteding voor de spoorlijn moet starten.

Voor het advies om te stoppen met de spoorlijn zijn verschillende redenen. Zo is de kans erg klein dat de spoorlijn wordt doorgelegd naar Lelystad. Verder is er ruim 100 miljoen tekort voor de aanleg. Jaarlijks is er nog eens een tekort van 6 miljoen op de kosten voor beheer en onderhoud. Op dit moment is er een bedrag van circa 600 miljoen euro beschikbaar voor de spoorlijn
. Lees meer:

Het is deze primtivo's niet aan het verstand te praten dat er:

Want de omvallende vrachtwaggels blijven voor lachwekkende situaties zorgen. Elke dag weer. Daarom voor deze simpele zielen een uitleg in Donald Duckstijl, het enige dat men nog begrijpt:

Kan de (super)bus gekoppeld (multiple) rijden?

Kan dit gedrocht:

Kan de (super)bus dan misschien:

Of kan de (super)bus:

Of misschien wel:

Nee? De trein kan dat allemaal wel.

En zonder de hiernaast getoonde fratsen.


En zonder de vervuilende, oprakende en steeds duurder wordende olie.


In de oplossing van vandaag zit het probleem van morgen ingebakken.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.