Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

5-6-2012. Bijgewerkt 4-3-2018. Een bericht van Nieuws.nl dat na een agressieve banner die je weg moet klikken verwijst naar weer een andere site toont weer eens aan dat "professor" Wubbo Oksels volledig de weg kwijt is. Net zo primitief is Milieu-Centraal die adviseert met de bus naar de EK te gaan.

Vlucht naar is niet groen: belast milieu 5 tot 15x meer dan touringcar

Oksels:

Spoorlijn Heerenveen Groningen gaat niet door, nu Superbus voordat het budget verdampt, niet weer een gemiste kans om geld te verdienen.

De Weekkrant: HEERENVEEN - Het Breed Bestuurlijk Overleg heeft in meerderheid besloten te adviseren om te stoppen met de spoorlijn Heerenveen-Groningen. De gemeenten Smallingerland en Leek delen de conclusies niet.

Zij vinden dat de aanbesteding voor de spoorlijn moet starten.

Voor het advies om te stoppen met de spoorlijn zijn verschillende redenen. Zo is de kans erg klein dat de spoorlijn wordt doorgelegd naar Lelystad. Verder is er ruim 100 miljoen tekort voor de aanleg. Jaarlijks is er nog eens een tekort van 6 miljoen op de kosten voor beheer en onderhoud. Op dit moment is er een bedrag van circa 600 miljoen euro beschikbaar voor de spoorlijn
. Lees meer:

Het is deze primtivo's niet aan het verstand te praten dat er:

Bovendien: “15 treinen kunnen Lelystad Airport overbodig maken”: https://t.co/14cqH8PxXP

Want de omvallende vrachtwaggels blijven voor lachwekkende situaties zorgen. Elke dag weer. Daarom voor deze simpele zielen een uitleg in Donald Duckstijl, het enige dat men nog begrijpt:

Kan de (super)bus gekoppeld (multiple) rijden?

Kan dit gedrocht:

Kan de (super)bus dan misschien:

Of kan de (super)bus:

Of misschien wel:

Nee? De trein kan dat allemaal wel.

En zonder de hiernaast getoonde fratsen.


En zonder de vervuilende, oprakende en steeds duurder wordende olie.


In de oplossing van vandaag zit het probleem van morgen ingebakken.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.