Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie.

Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

16-6-2013. De hormoontjes gieren weer door de keel bij de salongroenen op twitter.

drivenbyhelmond @drivenbyhelmond 9u #Tesla Model S uses only 500 watt hours to run a 12 second 1/4 Mile | #Electric Vehicle News http://flip.it/uytsy  #EV
Geretweet door Pauline Westendorp

De SBB NPZ (zie hieronder) gebruikt tijdens aanzetten 1714 KW voor 120 personen (50% bezetting). Dat is 0.254 Kwu voor 2 personen voor een mijl. Is de NPZ eenmaal op snelheid, vermindert dat natuurlijk. Met de trein mag iedereen mee, ook degenen die geen Tesla kunnen betalen. Deze tante maakt zich weer ongelofelijk belachelijk met dit $49.000 kostende onding.

En ook de achterbankgeneratie wordt bedonderd door de domroep. Klokhuis in dit geval, OPNIEUW!!. De jeugd MOET elektrisch rijden.:
Kijken: a.s. vrijdagavond bij NL3 18:25: "Elektrisch Rijden" met de elektrische Lupo



Het Klokhuis van de domroep houdt niet van delen. Daar is het volgende op gevonden. Hier de video. Hier Bart bezig met z'n hormoontjes. Kijk ook even in welke woonomgeving deze pooierbak staat. Uitspraken van het klokhuis. cool, hobby, scheurijzers, populair bij vrouwen, coureur.

Men wil (voor z'n gemoedsrust) elektrisch rijden. Dat kon ooit. Had je die trein/tram maar niet moeten slopen. NZH, TET, LTM, NBM


Vutrekje blijkt gezinsrekje: Fietsdragertest.

'Vutrekje' was ooit de spottende bijnaam voor een fietsendrager. Maar toen fietsendragerfabrikant Spinder Bike Carriers een onderzoek deed naar het gebruik, bleken niet Vutters, maar gezinnen tuk te zijn op fietsendragers. ‘De zoon is bijvoorbeeld naar de sportclub gefietst en wordt vervolgens met de auto gehaald. Dan moet de fiets natuurlijk weer mee.’ Binnenkort een fietsdragertest in ledenblad de Vogelvrije Fietser.
Lees meer:

De fietsersbond is allang een subdomein van de ANWB. Het klokhuis had ook een uitzending over treinen. Deze rijden al 100 jaar elektrisch.
Akkuproblemen? Onbekend.

Ook NS heeft last van hormoontjes. Een fietsenwagen aankoppelen, zoals de Zwitsers dat kennen is bij NS onmogelijk. Dat kan anders. Want zo doen de Zwitsers dat met hun "Domino".



Zo kort genoeg, NS? Minimale "compositie", die kan echt niet korter.....



Dan volgt.....



Eén bak erbij en......



Kan ook zo.....



Nog maar een bak erbij......, maar kan nog langer....



Vóór en achter is nog plaats zat. Nou vooruit, nog eentje dan..... Om het af te leren.



En de domroep plugt opnieuw zonnepanelen. Net als de "Technische Universiteit Eindhoven". Voor de trein (en de Tesla) zijn deze in de winter totaal onvoldoende.

Ook het ruimtegebruik van de mobiele wegversmallingen blijft bij de TU/e, het klokhuis en de salongroenen...

.....ONBESPROKEN.

En dat is het leukste. Wim Kan zei het al, "Iedere arbeider z'n eigen auto, maar dan moet ie daar wel blijven staan".

In veel straten wordt al regelmatig slalom gereden. Het is slechts wachten op een fantastische chaos.

Het elektrisch Openbaar Vervoer kent deze problemen helemaal niet.


Het is geen schande niets te weten. Niets te willen leren, dat is pas schande. Sokrates.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.