Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

10-6-2012. De automaffia ziet de energieschaarstebui weer en hangen.heeft weer iets belachelijks.
Eerst een agressieve reklame.

En uiteindelijk, dit hersenspinsel is overbodig. Het alternatief, de "Cargosprinter" is allang in dienst.

Tegen omschakeling van stukgoed naar containertransport was destijds veel protest. Werkloosheid zou de pan uit rijzen. En zie wat er uiteindelijk gebeurde:

Het aantal gezondheidsklachten als gevolg van lichamelijk zwaar werk nam drastisch af. Iets vergelijkbaars gaat ook gebeuren als die omvallende vrachtwaggels eindelijk van de weg verdwijnen. Werkgelegenheid? Die is er ook op de stations waar de ook elektrische trams en treinen hun lading moeten laden en lossen.

Efficiëntie daarentegen stijgt omdat goederen- en personenvervoer gecombineerd kunnen worden. Er hoeft GEEN nieuwe infrastruktuur (bovenleidingsmasten en dubbel uitgevoerde kabels) aangelegd te worden. Stel je voor wat er gebeurt als er een omvallende vrachtwaggel tegen zo'n walgelijke paal gaat liggen.

Met dit eveneens elektrische alternatief kunnen meerdere elektrische vrachtwaggels gecombineerd worden. 120 km/u. Vóór- en achteruit.

Dit is voor "Trolleytruckerjoep" onmogelijk.  MailMailMail

Met de trein is kunnen personenwagens in dezelfde trein meegenomen worden. Voor personeel bv. Natransport met de veel flexibeler elektrische bestelwagens. Klein of groot op klantenspecificatie.


De ene truck tegen de ander; 'Ik ben toch zo moe, ik ga even liggen'.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.
MailMail