Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze site op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

28-1-2015. Op twitter is de laatste tijd weer een nieuwe ster van Natuur&milieu aktief. Die verdient een plaatsje in de zelfrijdende lachshow. Zie ook haar secondanten. Men maakte zelfs een filmpje.
Dat doet het altijd erg goed.

Ja natuurlijk, Conny Bieze als schitterende weetniet. Natuurlijk geretweet door Lara de Brito. En ook Omroep Gelderland is medeplichtig aan een totaal incompatibel systeem, weten zij veel?

http://youtu.be/dbrkFWTP5XI: filmpje met en over de zelfrijdende auto :)

helaas zal alleen trein niet aan mobiliteitsbehoefte kunnen voldoen.Elektrische (deel)auto's naast fiets dan mooie aanvulling!

Trein, al 175 jaar geleden uitgevonden en ook in staat goederen te vervoeren.

@AnoukFlo Op mijn site een paar lachwekkende pagina's. Je komt bovenaan.

Woh!! Zelfrijdend én elektrische busjes naar de WUR! http://t.co/Vqe4JzlIyz

Weg met de file: Nederland proeftuin zelfrijdende auto http://t.co/IqPE24r5rR http://t.co/m7h56zT5EC

Anouk Florentinus, van natuur&milieu en slimopweg. Oh, vandaar. 

van en Vandaar. Niet gehinderd door enige kennis, vrachtwaggels? Huh? t.co/dsZCnTNAot
En na Wageningen doet ook Renkum mee:

@Klimaatcombi Programma over #verkeer en #mobiliteit in #Gelderland @OmroepGLD http://t.co/dVCscHOLQV

Geïnspireerd door de automaffia.

Je kunt stemmen op vernuftige ideën van oa @Rijkswaterstaat en @RHDHV_NL. Volgend jaar een spoorse inzending? @ProRail http://t.co/zjkKuyv5cI

@Klimaatcombi @NatuurenMilieu @tjerkwagenaar en ambulances en brandweerauto's, of wou je niet snel geblust /naar ziekenhuis als nodig...

Kennelijk heeft de RAI-vereniging nog steeds niet door dat zij ambulances permanent aan werk helpen. En de agressie van dat autovolk is niet bevorderlijk voor een gezond werkklimaat. Een antwoord hierop bleef dus uit.

Er circuleren op het internet ook serieuze filmpjes, deze dringen maar moeilijk door tot de automaffia. Bijna zelfrijdend (1 bestuurder) maar die neemt in één klap wel 11 wagens mee, die dan weer wel zelfrijdend zijn.

En dit is nog maar een kleintje, ook personen rijden in één trein elektrisch mee. Maar dat ontgaat de automaffia die bij de politiek een flinke vinger in de pap heeft.

Misschien zelfs wel smeergelden levert. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
De file blijft dus, omdat de politiek dat wil.

Bewijzen levert twitter elke dag.

Lokführer Andreas Järmann erklärt, was er an seinem Job mag: http://t.co/c0zc0sXOr8 Bo. http://t.co/E7Gci9Q3aM
Maar dat snappen oliejunks niet. Men presenteert een link...

@Klimaatcombi denk dat jij ook wel snapt dat trams in deze regio totaal niet rendabel zijn. Je moet opzoek naar innovatie. Elect rijden bv
Zeggu?...

@Klimaatcombi is kun je Engels. De Nederlandse link vind inziet zo snel. http://www.shell.com/global/environment-society/ecomarathon.html
Nog maar een link dan...

Trein in Bangladesh rijdt 27 kilometer achteruit zonder machinist.


Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
Mail