Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

28-1-2015. Op twitter is de laatste tijd weer een nieuwe ster van Natuur&milieu aktief. Die verdient een plaatsje in de zelfrijdende lachshow. Zie ook haar secondanten. Men maakte zelfs een filmpje.
Dat doet het altijd erg goed.

Ja natuurlijk, Conny Bieze als schitterende weetniet. Natuurlijk geretweet door Lara de Brito. En ook Omroep Gelderland is medeplichtig aan een totaal incompatibel systeem, weten zij veel?

En Conny Bieze? Haar naam prijkt op een Flirt van De Valleilijn, hier te zien in Amersfoort. Wanneer maakt Conny Bieze een flirt naar de al meer dan 100 jaar elektrisch rijdende trein?

Conny Bieze over mobiliteit: 'Mensen reizen altijd van en naar hun bestemming. Van huis naar werk, naar school, naar een zieke moeder of naar een mooi concert. Ik zet me ervoor in om deze reis zo betaalbaar, betrouwbaar en flexibel mogelijk te maken. Onze wereld verandert voortdurend. Onze wereld van vervoer verandert mee.'

Conny Bieze begon haar politieke carrière in de VVD als gemeenteraadslid in Voorst. Haar belangstelling voor de politiek ontstond vanuit haar drijfveer om invloed uit te kunnen oefenen op de wereld om haar heen. Ze studeerde rechten. Conny komt uit een ondernemersgezin en is jaren zelfstandig ondernemer geweest. Dit perspectief neemt ze ook mee in haar rol als bestuurder. Waar kan de overheid de ondernemer ruimte bieden en versterken en waar moet de overheid regulerend of stimulerend optreden. Haar grote passie is mobiliteit. Lees meer:

http://youtu.be/dbrkFWTP5XI: filmpje met en over de zelfrijdende auto :)

helaas zal alleen trein niet aan mobiliteitsbehoefte kunnen voldoen.Elektrische (deel)auto's naast fiets dan mooie aanvulling!

Trein, al 175 jaar geleden uitgevonden en ook in staat goederen te vervoeren.

@AnoukFlo Op mijn site een paar lachwekkende pagina's. Je komt bovenaan.

Woh!! Zelfrijdend én elektrische busjes naar de WUR! http://t.co/Vqe4JzlIyz

Weg met de file: Nederland proeftuin zelfrijdende auto http://t.co/IqPE24r5rR http://t.co/m7h56zT5EC

Anouk Florentinus, van natuur&milieu en slimopweg. Oh, vandaar. 

van en Vandaar. Niet gehinderd door enige kennis, vrachtwaggels? Huh? t.co/dsZCnTNAot
En na Wageningen doet ook Renkum mee:

@Klimaatcombi Programma over #verkeer en #mobiliteit in #Gelderland @OmroepGLD http://t.co/dVCscHOLQV

Geïnspireerd door de automaffia.

Je kunt stemmen op vernuftige ideën van oa @Rijkswaterstaat en @RHDHV_NL. Volgend jaar een spoorse inzending? @ProRail http://t.co/zjkKuyv5cI

@Klimaatcombi @NatuurenMilieu @tjerkwagenaar en ambulances en brandweerauto's, of wou je niet snel geblust /naar ziekenhuis als nodig...

Kennelijk heeft de RAI-vereniging nog steeds niet door dat zij ambulances permanent aan werk helpen. En de agressie van dat autovolk is niet bevorderlijk voor een gezond werkklimaat. Een antwoord hierop bleef dus uit.

Er circuleren op het internet ook serieuze filmpjes, deze dringen maar moeilijk door tot de automaffia. Bijna zelfrijdend (1 bestuurder) maar die neemt in één klap wel 11 wagens mee, die dan weer wel zelfrijdend zijn.

En dit is nog maar een kleintje, ook personen rijden in één trein elektrisch mee. Maar dat ontgaat de automaffia die bij de politiek een flinke vinger in de pap heeft.

Misschien zelfs wel smeergelden levert. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
De file blijft dus, omdat de politiek dat wil.

Bewijzen levert twitter elke dag.

Lokführer Andreas Järmann erklärt, was er an seinem Job mag: http://t.co/c0zc0sXOr8 Bo. http://t.co/E7Gci9Q3aM
Maar dat snappen oliejunks niet. Men presenteert een link...

@Klimaatcombi denk dat jij ook wel snapt dat trams in deze regio totaal niet rendabel zijn. Je moet opzoek naar innovatie. Elect rijden bv
Zeggu?...

@Klimaatcombi is kun je Engels. De Nederlandse link vind inziet zo snel. http://www.shell.com/global/environment-society/ecomarathon.html
Nog maar een link dan...

Trein in Bangladesh rijdt 27 kilometer achteruit zonder machinist.


Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
Mail