Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie.

Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

22-12-2012. Helaas voor de doemdenkers op een berg ergens ter wereld, de wereld is er nog steeds, inclusief alle blunders.

Zo is er bv de stoptrein, ergens ter wereld, die uren per dag staat te verinteresten op een opstelterrein. Als voorbeeld het station Arnhem-Berg. Hier staat na de spits dagelijks de Sprinter naar Ede-Wageningen een half uur te wachten op een nieuwe rit van 15 minuten. Ook staat hier na de herverdeling van concessies het "overtollige" materieel, in dit geval hier dat van Syntus op een zijspoor. Opvallend is ook de goederenwagen aan het eind van het spoor, die er al jaren ongebruikt staat omdat de koppelingen afwijken.

Dit moet toch te combineren zijn. Een Sprinter beschikt volgens Wikipedia over 1280 KW, een slordige 1700 PK. Dat moet toch ruim voldoende zijn om drie Tom de Ridders voorgoed van de radio te laten verdwijnen. Helaas is deze zeurder een uitvinding van de VVD, een club die elk OV-initiatief om zeep probeert te helpen, men hoopt nog steeds op "Biobrandstof".

Omroep Gelderland bericht:

VVD: tram Nijmegen is geld over de balk.

ARNHEM/NIJMEGEN -  De Gelderse statenfractie van de VVD doet de Nijmeegse plannen voor de aanleg van een tram af als onverantwoorde investering. Als Nijmegen bij het doorzetten van het plan op financiële tegenvallers stuit, hoeft de gemeente wat betreft de liberalen niet te rekenen op steun van de provincie.
Bron:
En zie de prachtige resultaten.

Er heeft jarenlang een tram gereden in Nijmegen (en ook Arnhem), maar deze is door diezelfde VVD verbust en dus staat het OV in de optocht. De Zwitsers laten op zo'n onbeduidend lijntje een smalsporige trein rijden en men breidt daar zelfs uit.

In Arnhem en Nijmegen heeft men de trein gemist. Meer info over dit "treintje" dat het forensenverkeer goed aan kan. En om in moderne termen te blijven, Men "vindt" de "Mandarinli"  leuk". Men heeft er zelfs een rijtuig (met lage instap) tussen geplaatst. Hier ook te zien, een derde rail, waarover men de goederentreinen kan laten rijden.

Ook bij de Zuid-Zwitserse FLP in gebruik.


De definitie van stompzinnigheid is het steeds herhalen van dezelfde fouten in de hoop op een andere uitkomst.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.
Mail