Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

Het is vooeal de petrochemische industrie die problemen veroorzaakt. Veel mensen worden ziek van de uitstoot. Tinnitus en hartinfarct. En niemand kan zonder. Lokale spoorwegen worden gesloopt omdat de olie goedkoop is. RTM, NZH, NBM, die zelfs het afvalbrengstation kan bedienen. Het is allemaal verdwenen.

Dat de fiets nog altijd het zuinigst is, het minste ruimte inneemt en voor iedereen beschikbaar blijkt wel uit deze tweet en bijbehorend plaatje. Op onderstaande video zie je hoe de Rhätische Bahn ook goederen vervoert. Vanaf 16.00 en 20.00 zie je hoe zelfs bouwmateriaal als hout, waarvan later pellets gemaakt kunnen worden door de trein vervoerd worden. Maar Neeeederland kan dit niet aan. ACV probeert men bij het met een lange staaf een briefje aan te smeren. Dit is het afvalbrengstation (STATION). Hier staat men met z'n bek vol tanden te waarschuwen. Tram gesloopt? "Prettige dag verder". Meer weet men niet.

En zoals je ziet, elk rijtuig bevat een fietsenplaats.Hier passen minstens 4 volledige fietsen.

De RBe540 (zoals de motorwagen genoemd werd) had niet het eeuwige leven en dus verscheen de vervanger RBDe560 op het toneel. Die kan exact hetzelfde en werd na 30 jaar ook weer gemoderniseerd met een bak met lage instap en natuurlijk ook weer plaats voor fietsen. De basiscompositie:

Habt Ihr schon das 8-in-1 Kinderfahrrad gesehen? https://t.co/kVsqu0TOZ7 #monkecycle https://t.co/HiKHhOYePv

In plaats van een Covid-melder op je mobiel is een CO2vid-melder van groter belang. Kinderen leveren dat!

Er is veel meer nodig om de bliklawine te bestrijden. Op twitter is men ook aktief.
De buren proberen een jochie dat net kan lopen te leren fietsen.

Of zoals de gele hesjes zeggen: Brandstof te duur? Verander van pomp!

Kortom, de fiets is DE oplossing voor het file- en klimaatprobleem. En regen? Het meeste valt er naast. En wordt het te veel? Auto? Neem een poncho!

Viele Eltern wünschen sich ein Velo, das mit den Kindern mitwächst. Mit dem «Monkeycycle» wollen ein Ingenieur und ein Designer so ein Fahrrad entwickelt haben. Auf Kickstarter suchen sie derzeit Unterstützer für ihre Idee.

Laufvelos sind praktisch. Kinder trainieren damit ihre Balance und erlernen das Velofahren auf spielerische Art. Nicht wenige der Dreikäsehochs können später direkt auf ein Fahrrad ohne Stützräder umsteigen und lospedalen. So toll die Laufvelos sind, haben sie doch einen Nachteil. Die meisten Kinder entwachsenen ihnen viel zu schnell. Viele Eltern wünschen sich darum ein Modell, das mit den Kindern mitwächst und sich vom Lauf- in ein normales Velo mit Pedalen verwandeln lässt.

8-in-1-Velo

Die Macher des «Monkeycycle» haben laut eigenen Angaben genau das erfunden: ein Laufrad, das sich mit wenigen Handgriffen zum vollwertigen Kindervelo umbauen lässt. Und nicht nur das.

Laat je inspireren door Designer Michael Downes Lees meer:

Ook voor volwassenen is de fiets nog steeds het beste vervoermiddel.

In Utrecht, ‘de beste fietsstad ter wereld’, gebruikt 51 procent de fiets dagelijks

De stad Utrecht heeft niet het beste fietsweer (dat heeft Los Angeles), ook niet de meeste fietsenwinkels (die zijn in Johannesburg), noch de minste fietsdiefstallen (in Singapore is de fiets het veiligst). Maar Utrecht heeft wél het hoogste fietsgebruik en de stad is overal de beste fietsstad ter wereld.


Ik tank, dus ik ben.


Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal______________________________________________________________________________.