Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie.

Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

12-5-2013. Het is moederdag. Wat is er dan leuker dan je moeder es stevig te bedonderen, moet de commercie gedacht hebben. Er zijn een aantal thema's waar het grof geld opbrengt als je het klootjesvolk bedondert.

Het transport. Allereerst de petrochemische industrie, zonder wie kennelijk geen hond meer kan. Produkten vandaag besteld moeten gisteren al geleverd zijn en het mag niks kosten. Het gevolg, een chemietrein loopt uit de rails. Gelukkig niet elke dag, het spoor is één van de veiligste transportsystemen die er zijn. De diskussie barst los met alle grappen vandien. Aan de oorzaak ervan gaat iedereen voorbij:

Het gevolg, een stel fantastisch belachelijke reakties bij Nu.nl. Veroorzaakt door de automaffia. Allereerst door de bevolking op het verkeerde been te zetten. De doorsnee oliejunk denkt dat de regels die op de weg gelden, doordat er in het verleden 2000 verkeersdoden per jaar waren, ook voor de trein gelden. Allereerst is daar de petrochemische industrie die de automaffia gek heeft gemaakt met de zogenaamde noodzaak van chemische produkten.

"De werkelijke fout zit bij de politiek en bij het bestuur. Dit soort treinen laten rijden door de bebouwde-kom is fout. het is wachten op een ongeluk en dat is nu dus daar met (helaas) een Nederlandse machinist aan de knoppen".

Waar ga je die treinen dan laten rijden? Zie het gedonder voor de Betuwelijn en HSL.

"Zo'n man zal dit ritje toch niet voor de eerste keer gereden hebben? En sein gemist... Hij weet en ziet toch dat hij door de bebouwde kom rijdt? Zelf nadenken kan echt geen kwaad met zo'n vrachtje".

"Dus ik mag onbewust met 90 door de bebouwde kom als ik het bordje van "u bent nu in bebouwde kom" mis? Lul koek".
Lees meer en geniet:

Deze reakties zijn helemaal belachelijk. Weer een stelletje niet door enige kennis gehinderde autodenkers. Nemen we even het trajekt Utrecht - Arnhem. De ICE rijdt daar over het algemeen harder dan 100. Ook in de stations Driebergen-Zeist, Veenendaal-Deklomp, Ede-Wageningen, Wolfheze en Oosterbeek. Allemaal "bebouwde kommen". De trein zou daar af moeten remmen? Klinkklare onzin. Zelfs kinderen maken slimmere opmerkingen. Iets slimmer is:

"Hoe moeilijk is het eigenlijk een snelheidsbegrenzer te maken voor een trein".

De Duitsers, Zwitsers en Oostenrijkers kennen Indusi en Integra-Signum. Al sinds de jaren 30. Hier een 80 jaar Zwitserse oude kar. Lees hier en hier meer:

Opvolger is ERTMS.

En zoals hier al genoemd is, schuift de politiek dit op de lange baan. De automaffia en petrochemische industrie leveren meer geld op. Levens zijn daar onbelangrijk. Een flinke oliecrisis is noodzakelijk.

Nog meer toplachers:

"Flitsers langs het spoor."

"Blik op het spoor'!"

Kortom, de auto beheerst de meutte. Doe je niet mee met de jammerende automaffia, word je niet voor vol aan gezien. Je bestaat gewoon niet meer. "Ik tank dus ik besta".

Het gevolg is dat de politiek en de daar aan gelieerde organisaties de automaffia naar de mond praten anders worden hun in eerste instantie goede ideëen genegeerd. Er is geld nodig. Bekend is taart Minnesma van Urgenda. Een niet door enige kennis gehinderd zooitje. Elektrisch rijden. Trein en tram doen dat al 100 jaar, maar daar valt zoals gezegd niets aan te verdienen. Een ex-astronout deed ooit een exotische poging een elektrische bus aan de man te brengen, maar dit wanprodukt, waarmee zelfs de TU in verlegenheid gebracht werd, verdween geruisloos van het toneel. Ongeschikt om zwaar vrachtvervoer te integreren. En nogmaals die politiek die het ook niet meer weet.




Vervolgens doen Urgenda en Minnesma nog een poging om stroom naar hun wanprodukten te brengen, maar dit dreigt gelukkig ook te mislukken. Ten eerste is één van de bijdragen een druppel op de gloeiende plaat, in het andere geval WIL men gewoon geen werkende oplossingen.

Het lokale sufferdje, de Veluwepost.

.....De leden van Mooi Wageningen zullen zich verzetten tegen plaatsing van Windmolens in de uiterwaarden omdat dit zorgt voor een onaanvaardbare aantasting van landschap, natuur en beleving. Mooi Wageningen: ‘De ruime interpretatie ‘omgeving Havenkanaal’ in het draagvlakonderzoek is misleidend omdat inwoners van Wageningen niet denken aan wettelijk beschermde natuur en aan de strandjes bij de Rijn als er gevraagd wordt naar mogelijke plaatsing van windmolens in de omgeving van het Havenkanaal..... Lees meer:

Hoe men dat elektrisch rijblik dan aan de praat krijgt.... Overigens levert dat wegverkeer (elektrisch of niet ook elke dag lachsuccessen op. Ruimtevreter het Klein Polderplein. Je zult hier maar in de buurt wonen (A13).

Interesseert Urgenda en Minnesma geen bal. Voor feiten is deze club doof en blind.

Dan publiceert de NOS weer een boertje waar de gemeenschap ook flink de weg van kwijt raakt. Het broeikaseffekt. Interesseert de Hollander geen bal. En het is een bedreiging voor hun leefstijl.

"Ze zijn tegenwoordig zo knap".

Helaas rekent men buiten de waard. Bio-invasie. Door de import van groenten en fruit uit Verweggistan en samen met de temperatuurstijging......

Uit wikipedia: De Chinese wolhandkrab is voor het eerst in Europa in 1912 in de rivieren Elbe en Wezer in Duitsland gesignaleerd. Waarschijnlijk zijn deze dieren meegelift als larve in de ballasttanks in schepen uit Azië. De larven zijn dan samen met het ballastwater in de Duitse rivieren geloosd. Hiervandaan heeft de soort zich over Europa verspreid. In Nederland wordt de soort nu aangetroffen langs alle grote wateren, zowel zoet, brak als zout water. In Engeland werd hij voor het eerst aangetroffen in 1935. Nu komen wolhandkrabben niet alleen voor aan alle kusten van Europa maar ook in Amerika komen ze al voor. Lees meer:

De domroep heeft het hier nooit over. Wel het Duitse programma Nano:

Dit gaat echt nog leuk worden.
 
Uit de Arnhemse bieb het boek: "Bosatlas van de energie". Knap stukje oplichting. In het hele boek wordt op geen enkele manier de trein genoemd. De trein die al 100 jaar elektrisch rijdt. Daarentegen wordt het wegverkeer geroemd. Dat wegverkeer dat niet zonder olie kan. Dat men met biobrandstof, elektrisch of waterstofgas wil laten rijden. Iets dergelijks belachelijks produceerden ook de gebroeders Das.

Let wel, de fossiele brandstoffen hebben honderden miljoenen jaren nodig gehad om te ontstaan. En dat wil men met bovenstaande opvangen. Nog niet genoemd de logistieke chaos die hieruit ontstaan is en groter zal worden. En dat alles vindt men heel gewoon. 
Mail deze oplichter
 
De voeding dan. De vleeseters hebben er echt een zooitje van gemaakt. Een domme uitspraak van de vleesmaffia: "Om de wereld te voeden moeten genetisch gemanipuleerde gewassen geteeld worden". Monsanto komt om de hoek kijken. Ook hier als gevolg van infobeperking weer een gigantische lachshow.
 
Intussen is er steeds meer weerstand tegen deze oplichter. Feiten, feiten en nog es feiten. Het kan ook anders, veel minder vlees.
 
Het hoeft allemaal niet zo dramatisch te worden. Van verschillende kanten worden er werkende oplossingen aangedragen. Het niet uit te roeien zonnepanelenvirus wordt aangepakt met het aardenhuis dat steeds meer gemeenten introduceren. En zelfs Nujij maakt er melding van.
 
Er moet echter nog veel water door de Rijn vloeien voor de schade die de media hebben aangericht, gerepareerd is. Negeer die domroep en leer Duits, zodat je geïnspireerd wordt door hun feiten over energie.
 
Het kombikraftwerk (virtuele kraftwerk), in Nederland totaal onbekend.
De Duitsers zijn ons decennia vóór.
 

De 'populatie' auto's is te groot, de oplossing ligt voor de hand: opening van de jacht.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren, oa op Nujij.nl. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.
Mail