Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

27-7-2017 En weer probeert de domroep de elektrische auto te pluggen. De domroep die nog niet eens een fatsoenlijke app voor z'n programma's kan maken. Weer gaat de domroep de toekomstige generatie opzadelen met klimaatproblemen, want het vrachtvervoer pakt de domroep niet aan.

De overstap van benzine- en dieselauto's op elektrische voertuigen lijkt steeds meer vorm te krijgen. Na Frankrijk en Noorwegen gaat ook Groot-Brittannië de verkoop van auto's die op fossiele brandstoffen rijden op termijn verbieden. Ondertussen worden door heel Europa meer volledig elektrische auto's verkocht.

De domroep komt natuurlijk niet zelf op dat idee want....

Hoogleraar Maarten Steinbuch van de TU Eindhoven verwacht dat het aantal elektrische auto's dat op de Europese wegen rijdt, de komende jaren al explosief zal toenemen. "We komen er vanzelf achter dat elektrische auto's beter en fijner zijn." Lees meer:

Klik op de plaatjes voor een vergroting. De vervuiling en het ruimtegebruik is de domroep vergeten, evenals de samenwerkingsvorm van concurrent het railvervoer.  Evenmin als de smerige produktie van akkus.

Schwedische Studie: Herstellung der Akkus von Elektroautos könnte umweltschädlicher sein als bisher gedacht -

Autobouwers uit Duitsland moeten rekening houden met megaclaims vanwege geheime afspraken.

Het schandaal over de geheime afspraken tussen Duitse autofabrikanten, dat afgelopen vrijdag losbarstte, is een nieuwe deuk in een toch al gebutst vertrouwen. Woedende politici en verontwaardigde commentatoren eisten de afgelopen dagen actie tegen de machtige merken Volkswagen, Audi, Porsche, BMW en Daimler (Mercedes). Consumentenorganisaties in Duitsland bereiden zich voor op rechtszaken waarin autobezitters hun teveel betaalde geld opeisen.

De voorzitter van de Duitse consumentenvereniging VZVB Klaus Müller verwacht tienduizenden processen waarin autokopers compensatie zullen eisen. In Nederland en veel andere landen kunnen consumenten collectief naar de rechter stappen. In Duitsland kan dat niet. Als het aan Müller ligt, gaat dat snel veranderen.

Het nieuwe schandaal in de Duitse auto-industrie barstte vrijdag los toen het Duitse weekblad Der Spiegel aankondigde dat Volkswagen, Audi, Porsche, BMW en Daimler al sinds de jaren negentig bij elkaar kwamen voor verboden afspraken. Consumenten en leveranciers zouden daar de dupe van zijn. Lees meer:

Maarten Steinbuch blijft roeptoeteren, doof en blind voor feiten.

Ook hij kijkt niet verder dan z'n neus lang is. De voordelen van het railtransport. Vóór- en achteruit rijden is geen probleem, net als zelfrijdend en wordt al op diverse plaatsen in de wereld toegepast. De plaatsing van de lokomotief in het midden wordt door een medewerker van NS beoordeeld als "Kan de machinist dan nog wel wat zien?"

Denkt nog steeds aan de plaats van de machinist in de lokomotief. Stuurstroomkabels?

Volgende stap, de automatisering is al vele malen verder dan de blikken ruimtevreter.

The first line to be operated with Automatic Train Operation (ATO) was London Underground's Victoria line, which opened in 1967, although a driver is present in the cabin. Many lines now operate like that, with the aim of improving the frequency of service. Since then, ATO technology has been developed to enable trains to operate even without a driver in a cab: either with an attendant roaming within the train, or with no staff on board. The first fully automated driverless mass-transit rail network is the Port Island Line in Kobe, Japan. The second in the world (and the first such driverless system in Europe) is the Lille Metro in northern France. This list focuses heavily on trains in the classical sense used for large-scale metros and railways but does include a few people mover systems. Lees meer:

Kortom, het wordt tijd dat de maatschppij gaat denken aan de toekomst van de volgende generatie die op allerlei manieren gedwarsboomd wordt.

SIRE heeft deze vraag ook voorgelegd aan ouders en uit hun antwoorden blijkt dat die ook vinden dat jongens (thuis) meer ruimte moeten krijgen. 44 procent van de ouders zegt dat specifiek jongensgedrag, zoals druk doen en stoer doen, wordt onderdrukt in de huidige maatschappij.

"Jongens en meisjes zijn gelijkwaardig, maar niet hetzelfde", zegt SIRE-directeur Van der Helm. "Met deze campagne willen we een discussie op gang brengen die er hopelijk voor zorgt dat jongens de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen op de manier die het beste bij hen past." Lees meer:

Is het verkeerd om niet stoer te zijn? Let wel, het zijn de jongens die piloot, vrachtwagenchauffeur of militair willen worden. Heb je geen buurjongen met een machinegeweer? Maar elkaar echt plezieren? Dat wordt ze door de maatschappij verboden en dat leren ze dus niet. Ze moeten stoer zijn. Maar zo kan het ook, al meer dan 100 jaar. >>>>>>>>>>

Maar dacht je dat de domroep ook maar iets geleerd heeft?

Helemaal niks. Zie hier een resultaat van een Duits onderzoek:

Geef jij jouw jongen....

Online rijstijltest bevordert milieubewust rijgedrag. Vrachtverkeer volledig genegeerd.

De milieubewuste rijstijl ‘Het Nieuwe Rijden’ is sinds januari 2008 onderdeel van het rijexamen. Met deze nieuwe rijstijl kan tot 10 procent CO2-uitstoot worden bespaard. Automobilisten die al langer hun rijbewijs hebben, zijn nog niet altijd bekend met Het Nieuwe Rijden. De online rijstijltest maakt mensen bewust van hun rijgedrag. Lees meer:

Het prijskaartje:

Oftewel Die Gesundheitskosten für durch fossile Brennstoffe verursachte Erkrankungen liegen noch einmal 600 Prozent höher, als die Brennstoff-Subventionen aus Steuergeldern. Das zeigt eine Studie, die ein Ende der Unterstützung für schmutzige Energiequellen fordert. Hollands?

En de gevolgen van deze domme reclame van SIRE.
Stichting Ideëele Reclame? Zeer Ideëel!

Studie: Milliarden-Subventionen für fossile Brennstoffe, resultierende Gesundheitskosten 6 Mal so hoch #Energiewende https://t.co/BPah54p7R8
Dan weet je welke maatschappij je zelf gemaakt hebt.

Zie ook

Verkiezingen, politiek vertoont vluchtgedrag.

Om deze hoge kosten te omzeilen moeten vooral de jongsten ontstoerd worden. Dat doe je zo:

Brio treinen winkel heeft het hele assortiment op voorraad. Er zijn zoveel Brio treinen dat wij vonden dat er een speciale website moest komen. Met de Brio treinen winkel heeft u een prachtig overzicht van het totale aanbod van de nummer 1 van houten treinen.

Zodra ze ouder worden kun je overstappen op een hoger nivo.

12-5-2014. In navolging van de in oktober 2013 getoonde minimodules van Railclub Utrecht op Eurospoor werd kort daarna begonnen met een vergelijkbaar project voor H0, dat beter past bij de nog niet geheel ontwikkelde motoriek van 6-jarige kinderen. De H0-modules waren geboren. Meer hierover is hier te zien.

De eerste kinderen zijn ook zelf (met hulp van hun vader) aan een module begonnen. En op 4 mei werden alle modules naar buiten gesjouwd en bouwden 4 kinderen en 2 vaders een spoorbaan van ruim 12 meter op.

Klaar is het nog lang niet, de modules moeten nog aangekleed worden en dat ziet er zo uit. >>>>>

Alle begin is moeilijk, maar met wat boren en vijlen reed na een uurtje de eerste trein onder grote hilariteit van de inmiddels 5 kinderen en 4 volwassenen.

Daarom, iedere keer als er aan de weg gewerkt moet worden leg je een straatspoortje aan, al dan niet met bovenleiding. Toch niet al te moeilijk. De juiste planning voorkomt verdere problemen.

Dat kan ook in een groene omgeving.

En zoals je ziet kan treinendomino uitstekend gecombineerd worden met permacultuur en combinatieteelt. Het mes snijdt dan aan twee kanten. Plaats een tegel op de plek waar je een module hebt gepland.

Uit de12ambachten: Hoe noem je het? ‘Mischkultur’, zo heet het bij de Duitsers. ‘Companion planting’ zeggen de Engelsen. In ons land hadden ze er geen naam voor, maar je had wel de ‘Beverwijkse teelt’. Bij deze werden aardappelen gecombineerd met rijsdoperwten, staakbonen en/of tuinbonen. Lees meer:

Uit Permagarden: Door de juiste planten combinatie, helpen planten elkaar. Ze stimuleren elkaar in de groei en smaak. De geuren en kleuren van bepaalde planten combinaties hebben een gunstige werking op ongedierte.


Waarom de tram altijd voorrang heeft en niemand hoeft te wachten.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMail