Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. En vanaf nu verschijnt er hier ook reclame, of je wilt of niet.

8-6-2013. Het gevaarlijkst zijn de roeptoeteraars die via Twitter allerlei onzin het internet op blazen. Zo is daar de ANWB die windmolens niet mooi vindt en meteen verschijnen er allerlei beamingen. Zoals deze:

In het kielzog van de ANWB (een autoclub) Zonnevisie. Een commercieel bedrijf dat slechts een piepklein deel van de duurzame energie aanpakt. Daarmee denken oa de ANWB en de TU Eindhoven de zaak te kunnen redden. Klik op het plaatje voor vergroting.

Op 6 juni 2013 houdt domroep NOS (weer) een verhandeling over de Fyra. Dankbaar onderwerp.

Maino Remmers is daartoe samen met Maarten Steinbuch in het spoorwegmuseum alwaar materieel '24 (de blokkendoos) bekeken wordt. Merk op de NS hier nog de luchtfluit gebruikt, die op kilometers afstand de egoistische oliejunk waarschuwt. ANWB komt op voor de belangen van haar leden op het gebied van recreatie en toerisme.

Toerisme? Je bedoelt vliegen? Dat gaat de toerist de kop kosten. In Azie ligt ook China, waar veel produkten vandaan komen. Zoals elektronika en voeding, voornamelijk vlees. In de Chinese stad Wuhan heeft men een laboratorium waar een biologisch wapen gemaakt werd. Daar zijn we nog niet van af. Zie hier:

En 90% verklaarden totaal 27.000 artsen wereldwijd......

In 2015 werd een 'Testmethode voor COVID-19' gepatenteerd door Richard Rothschild, bij de Nederlandse overheid. Dringt het tot je door? In 2015 - vier jaar voordat de ziekte zelfs maar bestond - werd een testmethode voor COVID-19 ontwikkeld Zie hier:. (2B)

Daar hebben we het hier al meer over gehad. Lees hier:

Steinbuch hinkt op twee gedachten. De eerste ingegeven door z´n hormoontjes, de Tesla. Zelfs z´n scharreltje is er door besmet. Niet zo verwonderlijk is dan ten tweede z'n belangstelling voor de Fyra.

Die gaat ook snel (tenminste dat was de bedoeling) en daar geilt ook de TU Eindhoven op.

De domroep, Steinbuch, de TU-Eindhoven en de automaffia geilen maar op één ding. Scheuren, racen, pooierbakken en meer van die ongein. Men ziet de Peakoil-bui al hangen, maar ja die hormoontjes.

Degelijk werk, zoals die Blokkendoos en de Zwitserse equivalenten RBe 4/4 en later de RBDe 4/4 kent men hier niet. Daar komt men pas achter als het spul in het museum staat.

Zoals gezegd, degelijk werk en ook een degelijk principe, dat zelfs in de noodgreep voor de Fyra gebruikt werd. Standaard materieel zoals dat door de laatste Beneluxtrein gebruikt werd.

Het ging zelfs nog verder.

De Belgen zetten loks in die voor beide stroomsystemen geschikt waren.

Hoe universeel dit principe was blijkt uit de foto rechts, waar de lok aan de andere kant van de trein gezet werd om een collega (achteraan de trein) naar huis te brengen. En de noodgreep voor de Fyra was zelfs geschikt voor alle Europese spanningen.

Daar kon de domroep niet mee omgaan en regelmatig verscheen de Fyra in beeld met de Traxx-lok.

Die Traxx-lok is zelfs geschikt om goederentreinen te trekken. Ook dat is in Nederland totaal onbekend, want men vervloekt de Betuwelijn. Goederen gaan hier over de weg en die hoor je kilometers ver.

Nogmaals,

Peakoil? Nooit van gehoord.

Toplacher.

Want dan kunnen Steinbuch en de totale TU (incl. de superbus van Ockels) naar de schroothoop. Bijgewerkt 28-9-2020.


Wie de problemen begrijpt en niets doet, heeft de problemen niet begrepen.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal_______________________________________________________________________________.