Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

31-8-2012. Onbesproken is en blijft de vrachtwaggel. Dat is een bewuste keuze van domroep en politiek. En het werkt. Tot nu toe dan, want men heeft buiten de waard gerekend.

De waard Peakoil kent geen mededogen en zal keihard toeslaan.

De "uit z'n dak generatie". Daar maken politiek en domroep uitzinnig misbruik van. Muziek, oa Bulgaarse muziek staat er om bekend psychische krachten los te maken. Mensen kunnen onder invloed van opzwepende muziek door het vuur lopen zonder dat er brandwonden ontstaan. Dit zijn dagen durende feesten, waarvoor ook een aanleiding is.

Een feestje is leuk, maar er wordt tegenwoordig feest gevierd OM het feest. Alcohol en drugs komen steeds meer in het spel.

Daar maakt men misbruik van. Vooral de domroep negeert feiten over oprakende olie. Met name het goederenvervoer over de weg blijft volledig buiten schot of er wordt als vervanging vervoer over water gepropageerd. Ook dat draait uitsluitend op olie. Maar zolang het wegvervoer nog het leeuwendeel van het transport uit maakt wordt dat opgehemeld. Truckers maken vaak gebruik van muzeik, alcohol en drugs Een bewuste keuze van de machthebbers.

En zie het resultaat, afval en Verweggistan overal. Want dit spul komt echt niet per trein of bakfiets.

Aanleiding was de Partij van de Dieren van Marianne Thieme, een volgeling van de zevendedagsadventisten. Hieronder de twitterstroom van afvalvarkens @jessicavdbosch en @VieV_Bizarre

Zo begon het:

@Klimaatcombi @partijvddieren en waarom is dat een reden om er niet op te stemmen? Dat is alleen maar goed.

En dan branden de pubers los. Er is geen land mee te bezeilen, men snapt niets van naderend onheil.

@Klimaatcombi @partijvddieren serieus. Als je wat wil veranderen moet je het zelf doen. Want partijen doen toch niet wat je wil.

: Vrachtwaggels, gaan regelmatig liggen. Kijk es wat 'n bende. ” ga t lekker opruimen dan

@Klimaatcombi @partijvddieren serieus. Als je wat wil veranderen moet je het zelf doen. Want partijen doen toch niet wat je wil.

@TeamSYNner: Ripped her heart out right before her eyes #GuessTheSong” a little piece of heaven :3
Totaal onder invloed van:

Veel adverteerders zorgen voor een koppeling van hun radio- en hun tv-uiting, bijvoorbeeld door te kiezen voor dezelfde stem, muziek en/of jingle. Doel van deze koppeling is dat de consument bij het horen van de radiocommercial de tv-commercial voor zich ziet: het visual transfer-effect. Uit onderzoek van Ster (‘Radio in de mix’) blijkt dat wanneer een radiocommercial op minimaal twee elementen overeenkomt met de tv-commercial, meer effect te zien is op overwegen, voorkeur en koopintentie dan wanneer er sprake is van één of geen overeenkomend element. Lees meer over deze indoctrinatie:

Verstand nog steeds op NUL:

@Klimaatcombi @jessicavdbosch EINDELIJK je snapt dat ik toch geen zonneboiler ga kopen :D

Want dat is nou precies dat de commercie NIET voor ogen heeft. Nadat Kaatje Lut al twee keer is uitgelegd dat je een zonneboiler in tegenstelling tot de onuitroeibare PV-panelen goedkoop en simpel zelf kunt maken. gaat ze gewoon door met ongefundeerd gekakel.

@Klimaatcombi @jessicavdbosch jij bent degene die tegen iedereen op twitter zeurt over vrachtwagens, politiek en olie.

@Klimaatcombi @partijvddieren @partijvddieren ja heel fijn voor je maar laat me met rust. je gezeur is vreselijk irritant.

@Klimaatcombi @partijvddieren maar goed dat vrachtwaggels niet bestaan. Richt zelf een partij op dan en stop met zeuren.

@Klimaatcombi @partijvddieren dat heet een vrachtwagen :) als je het zoveel beter weet richt zelf dan een partij op!

Het profiel van de volgende generatie, verpest door de muzeikmanie van de domroep:

@VieV_Bizarre

VieV, 19, Dutch, Taken @hylianguido , Potterhead, A7x, Tokio Hotel,
Cinema Bizarre, Animals, Books, Kleuter :D , vampier

Gevaarlijk wordt het als deze studentjes zich met jeugdwerk gaan bemoeien. Voor hun "papiertje". Dat is de volgende generatie die bewerkt gaat worden door de machthebbers. Kinderen staan voor alles open. Zowel voor positieve als negatieve invloeden:

Dan de invloed die kinderen nog wel eens de kop zouden kunnen kosten, of die van hun ouders.

Retter in der Not
Notbremssystem ist Pflicht in Deutschland - aber nur für neue Laster
Ein Notbremssystem warnt Lkw-Fahrer, wenn der Lastwagen zu dicht auf ein davor fahrendes Fahrzeug auffährt. Reagiert er nicht, bremst das System selbstständig ab.
 
Seit 2015 ist die Vorrichtung in Deutschland Pflicht in allen neu zugelassenen Sattelzügen ab einem Gewicht von acht Tonnen. Nachrüsten müssen alte Lastwagen aber nicht. "Es werden noch Jahre vergehen, bis das mal flächendeckend eingebaut ist", glaubt Andreas Hölzel vom ADAC.

Überzeugt ist er von dem Ansatz auch aus anderen Gründen nicht: Die Assistenzsysteme lassen sich durch einen einfachen Griff ausschalten. Niemand zweifelt daran, dass das auch immer wieder geschieht. "Sonst könnten die Lkw gar nicht so dicht hintereinander fahren." Ein weiteres Problem ist aus Hölzels Sicht, dass selbst im Falle eines eigenständigen Bremsmanövers das Fahrzeug nur um zehn Kilometer pro Stunde langsamer wird. "Besser wären 40." Vor allem im Sommer gibt es bei schlimmen Unfällen mit Lastwagen am Stauende immer wieder zahlreiche Tote. Häufige Ursachen: Übermüdung und Zeitdruck.
 
Een goederentrein kent dit probleem niet en wel hierom. De afstand in een kolonne vrachtwaggels bedraagt tientallen meters, tussen goederenwagons in een trein hooguit een meter. Trekvogels maken gebruik van dit kielzog door in V-vorm te gaan vliegen.

Vogels in een V-vorm blijken hun vleugelslagen precies af te stemmen op de vogel die vooraan vliegt. De vleugelslagen van de voorste vogel zorgen voor een luchtdrukverplaatsing die precies goed opgevangen wordt door de vogels die erachter vliegen en door de juiste afstand te houden ten opzichte van de voorganger profiteren ze optimaal van deze drukverplaatsing. De achtervogels hebben dus minder energie nodig om vooruit te komen.

Een fraaie vorm van duurzaam omgaan met energie, waar de mens nog wat van kan leren. De grap is dat de mens dat ook al doet, er wordt nu gekeken hoe groepen vliegtuigen in V-formatie ook van deze energiebesparing kunnen profiteren. Lees meer:


Geen kip die kakelt, of er is wel een haan die kraait.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
Mail