Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie.

Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

5-12-2012. 5 december dus, het Zwarte Pieten kan beginnen. Hier wordt het Zwarte Pieten over de CO2 bedoeld. Iets waar Greenpeace Nederland zich maar matig mee bezig houdt. En dan wordt hier de oorzaak van de CO2 bedoeld. Dat is volgens Greenpeace de mens.

Een uitsnede uit hun pdf, waar men het over het wegstoppen van CO2 heeft. Daarna volgen weer de "zonnepanelen".

Het slechte nieuws: mensen veranderen het klimaat door hun gebruik van olie, kolen en gas. Lees meer:

Maar dan komen onmiddelijk de ontkenners daarvan in het geweer. Zij beweren dat het klimaat in vroeger tijden al warmer is geweest. En daar heeft Greenpeace GEEN antwoord op. Greenpeace Duitsland heeft dat WEL. Inmiddels is 90% van de geleerden het er over eens dat de mens de zooi veroorzaakt.

Bestrijd dat maar es op wikipedia.

Verursacht der Mensch die Erderwärmung? Klimaveränderungen sind nichts Neues. Neu ist das Tempo, in dem es sich verändert. Lees hier:

De Duitsers hebben ook im Sachen Enwergie die Nase vorn. Een redelijk TV-programma over deze materie is er in Nederland niet. Het bekende Duitse TV-programma Planet -e had het er 2 december weer over. De Hollanders hebben het wel regelmatig over het feit dat de CO2 bestreden moet worden. Als men maar kan blijven rijden. De radio staat er bol van en niet in het laatst de reklame.

Bekend is Louis Dekker van de NOS.

Herhaling is de kracht van reklame moet men gedacht hebben. Onuitroeibaar is Tom de Ridder maar ook Peugeot doet een flinke duit in het zakje:

Energielabels & CO2-uitstoot.

Dat moet ook gedacht hebben die er elke dag vanuit blijft gaan dat iedereen een ton staal voor de deur heeft die de weg 23 uur per dag versmalt.
En dat kost duiten.

Voetbal, een etterend gezwel met uitzaaiingen naar de maatschappij.

Daarvoor is ook de domroep verantwoordelijk. Voetbal met de bijbehorende reklame van de domroep is medeverantwoordelijk voor een massa vrachtwaggels, Onder de vrachttwaggelchauffeurs zitten veel voetbalfans en zelfs hooligans. Truckers zijn over het algemeen simpele lieden. Dat is dus ook nog de schuld van de domroep die sport plugt, vol met autoreklame.

Er zijn tal van alternatieven om het "Me motte winne" er uit te rammen. "Voetbal is oorlog", dat is het weekend van 2 december weer zonneklaar geworden.

Het wordt daarom tijd dat er zwaardere jongens op het spoor verschijnen......

En inderdaad, herhaling is de kracht van reklame. 3-12-2012 weer twee vrachtwaggels op elkaar, waarvan er één in de fik ging. Deze weg was ook het grootste deel van de dag onbruikbaar.Zodat de rollen omgedraaid worden en het duurzame CO2-vrije verkeer in het spoor blijft en de schade betaald wordt door de altijd haast hebbende oliejunk. Hier past een stevig lokje.
En.... Redding is nabij. Piekolie!

I.v.m. 5 december twee spreuken.


Herhaling is de moeder der wijsheid.

Hoe minder de kennis van het broeikaseffekt, des te erger de gevolgen.


Klimaatkombi zal op diverse media interveniëren. Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.