Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze site is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de site als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze site met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

1-6-2014. Weer veel lachwekkend wegnieuws. En weer een stel sukkels die alleen in wegvervoer kunnen denken.

WattisDuurzaam.nl (@WattisDuurzaam) heeft getweet op 9:01 AM on di, mei 27, 2014:
@Klimaatcombi ik stap net uit een trolleybus. Vrachtwagen met pantograaf + accu/plofmotor voor deur tot deur zie ik meer in.

Verheug me nu al op de Watertaxi met stops in Oosterbeek en Renkum;goed tegen filedruk en voor toerisme! B&W doe mee!

Vaart elektrisch?
Voor de rest van Nederland, de massa van Arnhem en Oosterbeek woont gemiddeld 30 meter hoger.

Daar waar de chaos is. En erger, de beleidsnono's:

Total Cost of Ownership van minibussen voor gebruik in OV

Het lachwekkende van de "groene" politiek. Het neoliberale autodenken.


Het neoliberale autodenken verder onderuit gehaald.

Files worden veroorzaakt door het vrachtverkeer. Dit rijdt niet elektrisch en dat doet de trein wel. Die krijgt hulp van....

Daarom NS 2018. Nu maar hopen dat bij NS ook het muntje valt. Dwz dat men weer goederen gaat rijden. Kom op NS, een paar meersysteemlokjes heb je binnenkort toch nodig.


Techniek beheerst de mensen, de mensen beheersen de techniek niet.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMail

De smalspoorversie als vervanging voor de buurtbus op "dunne" lijnen.

MailMailMailMail

En de normaalspoorversie voor de andere "dunne" lijnen.