Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

25-5-2014. Duurzaamleven doet weer een duit in het oplichtzakje. Vooral de eerste gaat behoorlijk helpen de olie op te maken.
Top 5 groene vakantiebestemmingen

Zonnepanelen: hoe werken ze?
Meer aandacht voor milieuvriendelijker tanken en autorijden

Duurzaam autorijden mogelijk?

Dan is er nog Groenlinksstruisvogel Martien Das, die de strekker er uit trekt als je een andere mening verkondigt: Martien Das (@martiendas) heeft getweet op 0:45 PM on do, mei 22, 2014:
Leestip: publicatie PBL @Leefomgeving De energieke samenleving en duurzame mobiliteit http://t.co/H32CBycyO1

Bijgewerkt 25-9-2018 Elke dinsdagochtend tussen acht en negen uur zullen er in de supermarkt geen hinderlijke geluiden te horen zijn. De muziek en kassageluiden gaan uit en ook de verlichting zal worden gedempt. Vragen als ‘wilt u nog zegeltjes’ zullen tijdens dit uurtje niet meer worden gesteld. Lees meer

De zegeltjes, een prikkel om juist bij de firma Hein te kopen. Deze zegels kun je nergens anders gebruiken. In tegenstelling tot veel biologische winkels.

Martien Das houdt niet van samenwerking en blokkeert afwijkende meningen. Evenals......

Met MediScreen communiceert u op eigentijdse wijze met uw ?patiënten? in de wachtkamer. Door het aanbieden van nuttige informatie, afgewisseld met nieuwsberichten en verstrooiing veraangenaamt u het wachten voor uw patiënten. Lees meer:

Haagse apotheek moet betalen om muziek te draaien

Adelheid Apotheek aan het Heeswijkplein mag in de winkel geen gratis muziek laten horen. Net als cafés moet de apotheker auteursrechten afdragen aan Buma/Stemra.

Luisteren naar muziek

Luisteren naar muziek als interventie in de gezondheidszorg is het doelgericht gebruik maken van de invloed die muziek heeft op zowel lichamelijk, emotioneel als spiritueel gebied. Luisteren naar muziek, zoals beschreven in deze richtlijn, is een voor iedereen toegankelijke en inzetbare interventie. Een interventie rondom muziek kan door patiënten zelf, door naasten of door professionele zorgverleners worden uitgevoerd. Er is sprake van muziektherapie wanneer muziek wordt gebruikt binnen een professionele therapeutische relatie met een muziektherapeut waarbij psychotherapeutische aspecten de basis vormen.
In deze richtlijn wordt uitsluitend ingegaan op de rol van luisteren naar muziek als complementaire interventie en wordt muziektherapie buiten beschouwing gelaten.
Leer meer:

In de tweet wordt een "prikkel" genoemd. Doodleuk een stimulans om naar de platenwinkel te rennen om..... Een uurtje prikkelvrij boodschappen doen. Zalig!

Alle biologische winkels zijn prikkelvrij. Kom je in een vlaag van verstandsverbijstering toch in een supermarkt terecht, ben je veroordeeld tot de zorg (apotheek of zelfs huisarts. Zij hebben maling aan autisten en hangen doodleuk een luidsprekertje met junkmuzeik op, waar je naar hun pulp MOET luisteren.


Eén zinnetje uit dit domme stuk: "Klimaat Voor personenvervoer is het reductiepotentieel het grootst,voor vrachtvervoer en luchtvaart juist beperkt". De Pdf begint zoals gewoonlijk met een heleboel leeg. Het woord "vrachtverkeer" ontbreekt volledig, het woord "vrachtvervoer" komt niet meer dan één keer voor. Een oplossing?

Het gaat hier dus over een beperking, in dit geval van de overheid. En van Martien Das natuurlijk. Wie is dat nou eigenlijk, die Martien Das?

Zoals je ziet een doodordinaire oliejunk die aan de leiband van de overheid loopt en die denkt met een elektrische equivalent het miljeu en vooral de peakolie te kunnen redden. Uit Linkedin:

Overigens zit Urgenda en vroeger Wubbo Ockels op de zelfde lijn.

TIP: Vrachtvervoer i.c.m. personenvervoer. Hier een Zwitsers bietentransport. Het rode lokje is een rangeerlokje dat een trein naar een "Rollbockgrube" duwt voor de smalspoorlijn. Smalspoor is in NL totaal gesloopt. Herinvoreing kan de politiek niet aan. Dit lokje kan ook simpel wagens aankoppelen aan bv een DDZ-stoptreintje. Voor de grijze cellen van NS en Martien Das onmogelijk.

Das weer: "Reductiepotentieel voor vrachtvervoer en luchtvaart juist beperkt"? Deze sektor beperkt zichzelf meer en meer:

En krijgt hulp: 

Remedie?

Elektrisch en duurzaam rijden? Nog steeds.....

En dan graag iets anders dan.... Dit vervoert geen vracht, dit wel. >>>>


Als mensen achter je rug om praten, vergeet dan niet dat ze tijd in je investeren.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
Mail