Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten.

9-1-2012: Uit RTV-Utrecht: HARMELEN - Het spoor bij Harmelen is vijftig jaar na de grootste treinramp van Nederland nog steeds onveilig. Dat zegt prof. mr. Pieter van Vollenhoven, tot vorig jaar voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Meer lezen.

Voor de media en SP kamerlid Farshad Bashir aanleiding om dit nog es af te kluiven. Alsof er helemaal niets gebeurd is. Zie hier de fly-over bij Harmelen. Maar voor Bashir kennelijk nog niet genoeg:

Schultz moet eindelijk werk maken van spoorveiligheid.http://t.co/ABnIOPJv Tweet:

Bashir is, geheel naar SP-beleid, op de zeurtoer: De SP zit in de oppositie, dan heb je niets te vertellen. DIT is nodig.

Oplichters in politiek en media. Bashir gaat verder, een paar minuten Googlen levert het volgende op: Deze week belde een vader ons. Of wij wel weten wat voor een drama het is om met de OV-chipkaart het land door te reizen? Ja, helaas weten wij dat. 27 AUGUSTUS 2011 OV-chipkaart: Een georganiseerde chaos.

MailMaar dan komt de aap uit de mouw, Bashir is een doodgewone oliejunk die er eindelijk achter komt dat er zoiets als Peakoil is en dat deze omhoog gevallen rechtse bal gewoon wil blijven patsen in een pooierbak, BMW, elektrisch rijden Een doodordinaire kwaal van veel politici, die met hun stemvee helemaal niets op hebben.

Dagelijks staan de wegen vol met files en schuiven vrachtwaggels dwars of op hun kant over het asfalt. Doe daar iets aan Bashir ipv dat SP-geleuter. Hieraan is veel meer behoefte >>>>

KILOMETERS woont men van het werk. Deze regering is goed bezig met het afschaffen van de creche-premie. En, elk nadeel heb z'n voordeel:


Bashir was al regelmatig in het nieuws met z´n toiletrijtuig dat maar niet van de grond wil komen.  De kamer EIST!

Nemen we even zo'n Sprinter waar Bashir een scheithuis op wielen achter wil koppelen. Knappe jongen die vanuit dit treinstel even naar het toilet gaat. Met een touwladder bij 120 km/u?

Hierachter of liever hier tussen past een toiletrijtuig: Deze perikelen zijn het gevolg van NS-beleid, of liever van het ontbreken van beleid.

De SL(E)T is gewoon een miskoop en Bashir weet dat. Let op de twee rijtuigen met lage instap (er rijden twee van deze Jumbo's in deze trein mee) na het stuurstandrijtuig, ombouw van oud materieel. Iets waar NS, GESTUURD DOOR DE POLITIEK totaal geen kaas van gegeten heeft. Advies voor NS EN POLITIEK; deze LINK's es bezoeken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/BLS_B-Jumbo


http://de.wikipedia.org/wiki/Einheitswagen_Normalspur_%28Schweiz%29#Einheitswagen_I

Enne... Bashir Deze lastige insekten bedreigen NS indirekt door concurrentie en direkt door overwegen te blokkeren. Daar hoor je Bashir en de politiek nooit over.  >>>

De kosten van dit rijtuig bedroegen 1,2 miljoen Zwitserse frank (bij de huidige koers) nog geen miljoen Euronen, bij de bouw van de Jumbo's nog veel minder. Let wel, een nieuwe (goedkope) GTW kost 3 miljoen Euronen.

Farshad is net als de politieke meutte een doodordinaire oplichter met z'n BMW. Deze waarschuwing is misschien wat overdreven, maar zit er niet ver naast.

Verder is de politiek ook zeer gebaat met een bezoekje aan Ecotransit en Ecopassenger, die in het spoorbedrijf heel goed te combineren zijn.


Oorlog is het vervolg van politiek.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Ervaar meer over klimaatkombi.