Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

17-4-2012. De Gelderlander twittert via Renkum Citytweet: 'Kruising in Heelsum bij onveiligste van Gelderland'

Uit die Gelderlander: OOSTERBEEK - De kruising Bennekomseweg- Utrechtseweg in Heelsum is een van de meest onveilige van de provincie Gelderland. Dat zegt de fractie van D66 in de gemeenteraad van Renkum. De partij wil dat de kruising binnen de bebouwde kom wordt gebracht.

Daardoor zou de maximumsnelheid ter plekke omlaag gaan van tachtig kilometer per uur naar vijftig kilometer per uur.

Voor dit drama in episoden is een simpele oplossing voor die meerdere problemen oplost:

De "Taskforce verkeer" kan onmiddelijk naar het oud papier, in direkte omgeving van de beruchte schrootmachine. De roestverzamelingen hebben namelijk hun oorsprong in Oosterbeek. De kruising moet dan compleet op de schop en weer teruggebracht worden naar een toestand als pakweg 60 jaar geleden.

Tegelijk kan de bus vervangen worden door die al lang gepropageerde Reinlijn. En (goederen)verkeer is er genoeg. Het is tot nu toe afhankelijk van olie en daar is een "klein" probleempje mee. Versporen dus. Mogelijkheden voor:

Onder het viadukt van de A50 is nog plaats zat voor een station waar deze aftakkingen aansluiten. Is er dan nog genoeg behoefte aan verkeer (peakoil), kan over het station een "fly-over" gerealiseerd worden. Maar of dat echt nodig is valt te betwijfelen. De op deze site voorgestelde Reinlijn biedt nog veel meer mogelijkheden.

Zo stuurde een bezoeker van deze site een link naar een foto van een restauratierijtuig in gebruik bij de Zwitserse SBB, (waarop natuurlijk een dikke © zit).

Maar de Zwitsers zouden de Zwitsers niet zijn als ze voor een smalspoorlijn een vergelijkbare rollende restauratie realiseerden. Voor de alsmaar vergaderende hotemetoten om van te watertanden.

Klik op het plaatje links voor een vergroting.

De helft hiervan mag natuurlijk ook, deze constructie stamt uit 1987, waarbij onderdelen uit oudere restauratierijtuigen gebruikt werden. "Um Kosten zu sparen, wurden beim Bau dieses Fahrzeuges verschiedene Teile der ebenfalls von FFA gelieferten Versuchsdrehgestelle der 1987 ausrangierten Speisewagen WR 3813 und 3814 verwendet."

Veld & Beek heeft het dak van de schuur volgelegd met PV-panelen, de stroom daarvan zou toch welkom zijn voor het transport van hun produkten. Maar nee, de beperking laat dat niet toe en dus worden de containers per vrachtwagentje aangevoerd. Hoe doen de Zwitserse Rhätische Bahn en de Coop dat?

Op dit voorstel werd niet gereageerd. Heteren, Betuwe, waar ook veel produkten vandaan komen kunnen probleemloos elektrisch op dit netwerk aangesloten worden, zodat hun produkten gedistribueerd kunnen worden.
Kwestie van fantasie gebruiken.


Ik vergader en tank, dus ik besta!


Klimaatkombi zal op andere sociale media verschijnen.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.m

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMail