Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

20-12-2011: Vandaag twee berichten die wel degelijk met elkaar te maken hebben. RTL-Z bericht: Spoorwegondernemingen uit Duitsland en Zwitserland dringen aan op het wegwerken van knelpunten voor het goederenvervoer tussen Rotterdam en Genua. De trajecten moeten geschikt zijn voor treinen met een lengte van 1500 meter en de noodzakelijke werkzaamheden daarvoor moeten internationaal gecoördineerd worden, aldus de top van DB Schenker Rail, TX Logistik, SBB Cargo en BLS Cargo.

Een tamelijk summier bericht dat de Rijksoverheid verder uitdiept, men is daar al veel langer mee bezig: Meer lezen:

De automaffia zit ook op het vinkentouw, maar die krijgt de komende tijd te maken met wat meer tegenwind. De olie raakt op en daarmee de stijgende olieprijs. Verder is de "blauwe banaan" ook deel van een route naar toeristengebieden.
Want ook de vliegende bananen krijgen met de olieprijs te maken.

Am 18. April fand die jährliche Frühlingsfahrt des AKE TEE Rheingold statt, und in diesem Jahr wurde wieder einmal die Route über den Lötschberg für die Fahrt in den Süden gewählt. Zuglok war die von SBBCIN gecharterte 193 471, der Zug selbst bestand aus 11 creme-roten TEE-Waggons. Gefilmt wurde der in Goppenstein und der Lonzaschlucht, am Luogelkin-Viadukt und an der Rarnerchumme sowie der Bietschtalbrücke und zuletzt am Sevisteintunnel.

De Berner Alpenbahngesellschaft (afgekort BLS) (Bern–Lötschberg–Simplon) is een Zwitserse spoorwegmaatschappij die op 27 juli 1906 voor de bouw van de Lötschberg spoorlijn gelegen in kanton Bern werd opgericht. Het hoofdkantoor van de BLS is in Bern.

De Regionalverkehr Mittelland (RM) fuseerde in juni 2006 met de Berner Alpenbahngesellschaft BLS tot een nieuwe BLS AG, deze nieuwe Geselschaft werd op 27 juni 2006 operationeel.


Het probleem is niet dat je niet weet wat je doen moet maar, dat je niet doet wat je allang weet.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Ervaar meer over Klimaatkombi.
Mail