Deze site probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten.

En ook 6-3-2012 lukt dat weer prima. De beperkingen van de automaffia komen weer snel boven drijven. Gisteren twitterder @_deBuzz over parkeeroverlast in de Wageningse wijk de Nude. Maar als je de jongens en meisjes van @_deBuzz aanspreekt over de oorzaak, de heilige koe, weet men het niet meer. Moeten we het nu weer over die auto hebben? Ja, dat moet, want ook de politiek heeft het er regelmatig over.

Ook in Arnhem zit de automaffia in de knel. Arnhem November 2011, Het CDA, waar kennen we die van? Arnhem Nieuws: Arnhem- De toegankelijkheid van de achteringang van het Arnhemse station moet stukken beter, vindt het CDA. "Arnhem krijgt een prachtig station, ook aan de Sonsbeek zijde. Maar de toegankelijkheid aan de achterzijde is slecht en moet snel worden aangepakt," aldus CDA-fractielid Henk Montfrooy. Van Arnhemse inwoners komen klachten dat het halen en brengen van mensen aan de Sonsbeek zijde haast onmogelijk is geworden. Van de diverse parkeerplaatsen parallel aan de Amsterdamseweg, zijn er bij het nieuwe station slechts twee ‘Kiss en Ride' parkeerplekken overgebleven..... Lees meer:

En ook de politiek in Oldenzaal wil graag meer wegverkeer. Sterker nog, men wil helemaal geen spoorwegverkeer meer. Men wil chaos op de weg, men wil platgereden fietsers, men wil de kosten van de gezondheidszorg omhoog.

Uit Tubantia: Raad maakt vuist tegen vervoer over spoor.OLDENZAAL - De strekking was maandagavond tijdens de raadsvergadering duidelijk: ‘Hoe kunnen we samen een vuist maken tegen de toename van het goederenvervoer per spoor?’.

Jaja, tegen goederenvervoer per spoor.

Tubantia: Het college kon dan ook op raadsbrede steun rekenen met betrekking tot de zienswijze die zij binnenkort gaat indienen bij het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Deze zienswijze keert zich tegen de plannen voor het toenemend goederenvervoer. Het college wil onder andere de garantie dat de geluids- en trillingsnormen niet worden overschreden. Daarnaast wil zij de toezegging dat een toename van het goederenvervoer per spoor er niet toe leidt dat er minder passagierstreinen gaan rijden. Hier schreeuwen de bananen vretende Janines uit de Achterhoek, die in Hilversum werken. Lees en geniet:

Er is een tussenoplossing, maar daar heeft de domgehouden Hollander nog nooit van gehoord:

Heeft dat ding in het echt ook bestaan? Of bestaat die?

Hoe bedenken ze het.....
Let wel, dit zijn spoorweghobbyisten (met rijblik).

De tussenoplossing, in Australië ook geaccepteerd. En zoals je ziet liggen de bedrijven aan het spoor en dempen zo het geluid van de trein. En kan voor het grootste deel elektrisch en dus zuinig met energie, maar dat weet en lukt "Truckerjoep" niet. Zo blijft men tobben met de verkeersinfarct, ook @_deBuzz


De mens is een dier dat democratisch zijn eigen slachter kiest.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk klimaatkombi helemaal.