Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

9-12-2011, "Truckerjoep" komt steeds weer en steeds spectaculairder in de problemen. UIt 112Fryslan: UITWELLINGERGA - De hulpdiensten zijn woensdagmiddag groots uitgerukt naar de A7 voor een ongeval met een tankauto. Meer lezen:

Maar niet alleen in Nederland rijden vrachtwaggels een scheve schaats. En het kan nog spektaculairder, maar deze welvaart vraagt toch om transport, hetzij over de weg, hetzij per spoor. Aan raadplegen van de statistieken over de gevaren schijnt men nog niet begonnen: RTV Utrecht meldt: AMERSFOORT - Het vervoer van gevaarlijke stoffen over de Veluwelijn moet nu echt stoppen. Dat vinden zes gemeenten langs het traject Amersfoort, Hardewijk en Zwolle. Meer lezen: Gevaarlijke stoffen, slechts nodig voor het wegtransport en zie wat men er daar van bakt. >>>>>>

En uit een Zwitsers spoorforum: 11-4-2011:  Men zat op het goede spoor: Na 7 jaar heeft men nog niks geleerd. Bijgewerkt 10-9-2018.

De ene oliejunk over de ander.

Hat darum Coop Railcare gekauft?


Vor ein paar Jahren hat man das Verteilzenter in Kriens LU mit Bahnanschluss aufgegeben und karrt nun mit dem LKW die Waren in die Innerschweiz. Viel günstiger, leiser, schneller.... Als Autofahrer wäre man allerdings dankbar, wenn die Strassen wieder mehr Platz für PKW hätten.


En zo kan het ook. Een smalspoorlijn heeft een stelletje "Sprinters" gekocht, maar dan wel met standaard koppelingen


Zodat dit mogelijk blijft. Twee Coop-containers achter de "Sprinter". Dat kon al, maar op een dag zijn de trekkende voertuigen toch echt aan het eind van hun levensduur. Verstandige beleidskeuze van deze smalspoorlijn in een prachtig landschap. Dat wil men graag zo houden.

De bewuste keuze werd destijds door Coop zeer op prijs gesteld en dus werd het logo van Coop op deze moderne smalspoorlok geplakt.


En als die trein dan toch rijdt, kunnen er toch meteen de supermarkten mee bevoorraad worden? Was de Hollander ook maar zo slim.

Voorlopig is dat niet het geval. Let wel, Rutte, Zalm en consorte gaan voor de Shell & Co en iedereen weet waarom.

Er valt veel aan de olieslaaf te verdienen en wat die jongens op de snelweg doen, ongevallen.

En dus blikschade.
KASSA!

Hinten am #Personenzug hängen zwei #Güterwaggons mit Lebensmitteln. Neu denken, auch in #Deutschland. #verkehrswende https://t.co/jOcwdETtqc

Er rijden minder bussen, maar het aantal reizigers neemt niet af. Dat leidt tot overvolle bussen en gevaarlijke situaties. Om aandacht te vragen voor dit probleem én om er iets aan te veranderen, is reizigersvereniging Rover het meldpunt volle bussen gestart. Met succes, want er zijn in korte tijd al honderden klachten binnengekomen. 

Gewond in de bus

Rover komt op het idee om dit meldpunt te openen, omdat zij steeds meer berichten van reizigers krijgen die zeggen niet mee te kunnen met de bus omdat deze overvol is. De klachten die Rover binnenkrijgt zijn erg uiteenlopend: van mensen die gewond raken bij een plotse stop tot reizigers die zich bijna een weg uit de bus moeten vechten omdat het zo druk is. Met name in de ochtendspits is dit een probleem. Lees meer

En kan een bus verlengd worden of zelfs een goederenwagen meenemen? Een tram doet dat probleemloos.


Als mijn tante wieltjes had, was mijn tante een autobus.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Ervaar meer over Klimaatkombi.
MailMailMail