Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

6-5-2012. VARA's vroege vogels heeft het weer over z'n verslaving: het rijblik. Menno Bentveld tegen z'n ratelende collega Janine Abbrink. "De auto wordt duurzamer en dat is toch goed nieuws, hé Janine?". Janine woont in de Achterhoek en kachelt dagelijks 150 km heen en weer naar de onzinfabriek in Hilversum.

En dan nu Winfried Baijens, woont in Rotterdam. Maar de regen Peter!

De Zwitsers gaan uit een ander vaatje tappen. Blijft hier bij een storing de spoorwerovergang open en ontstaat er een "overwegstoring", waardoor het treinverkeer ontregeld wordt, de Zwitsers gaan de spoorwegovergang afsluiten, waardoor het treinverkeer gewoon doorgang vindt. Hier een "Gepäcktriebwagen" van de nu met de MGB gefuseerde Furka-Oberalpbahn op de spoorwegovergang bij Andermatt. En ook:

Uit Bahnonline.ch: Die SOB leistet Pionierarbeit

Bei einer klassischen Bahnübergangssteuerung wird im Störungsfall der Zug mithilfe einer Zugsicherung gestoppt. Bei neuen Anlagen wird der Strassenverkehr gestoppt, das bedeutet, dass bei einer Störung der Anlage sich die Schranken automatisch schliessen, Schiene und Strasse werden getrennt. Zudem wird der Pikettdienst der Bahn per SMS aufgeboten.
1-0 voor het spoorwegverkeer.

Maar teleurstelling voor Vincent, die reageerde met een tip over de Tres Hombres, een nostalgisch zeilschip dat 50 ton lading kan meenemen maar in de woeste rivieren en op de Veluwe weinig kans maakt. Zoals iedereen kan zien, de elektrische trein doet het hier prima. En 50 ton lading? Eitje voor de 1400 pk van de motorwagen van de hier getoonde pendeltrein. Energie afkomstig van het kombikraftwerk, met oa windenergie. Universeel.


 De beste manier om wraak te nemen is zorgen dat het je goed gaat.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Bekijk deze website met Mozilla Firefox. Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
Mail