Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

31-8-2014. Klimaatmars, we hadden in de jaren 80 van de vorige eeuw al demonstraties tegen kernwapens, tegen kernenergie enz. Deze jongens en meisjes demonstreren tegen iets dat ze zelf in gang hebben gezet. Hun grenzeloze egoïsme. En de gevolgen worden nu merkbaar. En dit is nog maar het begin.

Vooral de organisaties die een dergelijk evenement organiseren, organiseren ook de luxe. Het verkeer, de Verweggistanzooi, Fairtrade bananen, enz.

Nieuw de doggybag. Het vreet allemaal energie. Hier Natuur&miljeu dat z'n luxe leventje bedreigd ziet. Voorlopig vindt de kak het restaurant belangrijker. En hoe ga je daar naar toe? Op de fiets? Hoe komt de kak in het restaurant? In Nijmegen bv?

En het komt groot in het nieuws.

Dit zijn de salongroenen die in het elektrisch rijblik, dat twee dichtgeplaveide parkeerplaatsen nodig heeft, buiten de deur gaan smikkelen.

De gevolgen:

Dat wordt parkeren, met de bijbehorende wateroverlast, in Nijmegen met de vele hellingen spectaculair.

Contra het verwerken van de overgebleven luxe: "We maken er biogas van". Groengas?

We gooien nog even 50% hiervan weg omdat er gekoeld moet worden. Dat kan anders, maar moet er elke keer weer ingestampt worden. Opvoeding vereist een lange adem.

Ook vergeten, deze bus kan geen aanhanger meenemen. De tram kan dat wel wel.

Kort voor de VN-klimaattop van 23 september in New York wordt in Amsterdam een klimaatmars gehouden.

Ook andere hoofdsteden, waaronder Berlijn, Parijs en Londen zijn op 21 september het decor van een People's Climate March. Volgens de organisatie wordt het de grootste klimaatmars ooit.

Bij de klimaattop zijn tal van regeringsleiders aanwezig. De mars is bedoeld om hun mee te geven dat stevige maatregelen nodig zijn om de aarde leefbaar te houden. "Een circulaire economie die draait op duurzame energie, waar andere waarden belangrijk zijn dan groei en hebzucht", schrijft de organisatie op Facebook. Lees meer:

Facebook. Als er één organisatie corrupt is.... En ook de domroep doet gezellig mee. Elk uur op de radio minstens één reclame voor dat blik van 200 pk

En dit is er slechts één van de velen. Audi, BMW, allemaal alleen voor de kak.

Nogmaals, de gevolgen.

Jan met de Pet? Die heeft aan 7.5 pk ruim voldoende. En kan daar veel meer mee.

Nog een chronisch probleem, het eeuwige afval, dat men in 1977 al kende. Een luxe probleem, dat ook de kak moet afleren. Een klimaatmars zal helemaal niet helpen.

Omschakeling naar een al 100 jaar bestaande oplossing is dringend noodzakelijk. Onderstaande "oplossing" negeert ook weer de trein, die zowel personen- als goederenvervoer aankan.

Dan kun je de instapdag van Natuur&milieu negeren, je stapt namelijk OVERAL in. En ook je goederen gaan mee. Vergeten bij bovenstaand filmpje.

En zie de gigantische beperking bij de "bestuurders". "de zelfsturende bus en het bedrijventerrein Medel komen voorbij." Provincie Gelderland snapt er nog geen bal van, hiermee wil men elektrisch gaan rijden. "Trek je wel je elektrische auto aan, lieverd?". Het vrachtverkeer volledig genegeerd. En dat terwijl de verkeersinformatie elke dag verzuipt in omgevallen vrachtwaggeltjes. Lees meer.

Je moet het domme klootjesvolk toch te vriend houden. Voor hen is railvervoer abacadabra. Voor hen dus de zelfsturende bus (die ook al geen vracht aankan), drones en vervoer over water (om de fossiele energie snel op te maken). Om nog maar te zwijgen over de fantastische chaos die de provincie hiermee creëert. Oosterbeek, Walhalla van elektrisch rijden, zie rechts het alternatief.
Volgende.

Ik heb een nieuwe foto op Facebook geplaatst fb.me/2Mm6aX4dG

Elektriciteitsnet biedt ruimte voor sterke groei van zonne-energie - Milieuloket

Maar....

Er zijn dus nog wat probleempjes op te lossen:

3554 Tonnen Mehl und eine Million Eier Kan die (elektrische bus) dat ook aan? De trein wel.


Nog een laatste stuiptrekking van het wegverkeer:

Aardig van dat we ondanks een gereserveerd parkeerterrein toch mogen parkeren met bus

En of de duvel er mee speelt. De problemen met vrachtwaggels komen nu boven drijven.

rijdt wekelijks met groente en fruit vanuit Dronten in een gehuurd dieselbusje. Dat kan wellicht elektrisch?

Ja, dat kan. En het gebeurt ook. Tweet door RhB favoriet verklaard.

heeft je tweet toegevoegd aan zijn/haar favorieten

Kortom, je zou es moeten vragen bij de Zwitserse Coop en Zij doen het zo

Spoorterminal Bad Bentheim moet regionale bereikbaarheid vergroten. Lees meer:

Nogmaals de Zwitsers: Für den Vollladungsverkehr setzen wir unter anderem Wechselpritschen ein. Damit bringen wir schwere Lasten wie zum Beispiel Granitplatten, Holzstämme oder Stahlgestänge sicher von der Schiene auf die Strasse und umgekehrt. Das Besondere: Unser hauseigener Bahnanschluss ist sowohl für das Schienennetz der SBB als auch für die Schmalspur der RhB eingerichtet. Lees meer:

Gewoon gecombineerd met het personenverkeer. Het is dus simpel om personen naar de dorpen/steden te brengen en tegelijk daar goederen af te leveren. Als Prorail dan even de sloop van spooremplacementen stop zet en zelfs spooraansluitingen naar markten herstelt is ook dit probleem opgelost. Het geval dat in de tweets van Pauline Westendorp aangekaart werd is in één klap opgelost. De politiek beslist verder.
Gesloopte NZH-tram? Politiek, zettumop.


In de politiek is een hersenbeschadiging geen handicap.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMail