Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

Bomenkap, omvallende vrachtwaggels, vervoer gevaarlijke stoffen. De klant wil het. De klant wil rommel uit Verweggistan en dat spul komt niet op de fiets. Lazuur vliegt voor olijfolie, anananas en bananen.

We zijn inmiddels drie weken bezig met het maken van meeneem maaltijden in de winkel. Steeds meer klanten ontdekken deze nieuwe service en vinden het een uitkomst voor momenten dat je niet veel tijd hebt om zelf te koken, maar toch gezond en lekker wilt eten.

De verse Lazuurmaaltijden zijn:

Wereldproducten, per vrachtwaggel aangevoerd. Dat heb je als je moet buffelen voor een rijblik dat 23 uur per dag stil staat. Dan laat je een Poolse of Bulgaarse chauffeur het smerige werk voor een habbekrats doen.

Wist je dat de meeste auto's in Nederland gemiddeld 23 uur per dag stilstaan? Grote kans dus dat ook jouw auto zich vaak verveelt. Geef je auto iets te doen en deel 'm eens met een ander.

Probeer het nu! Meld je via Hopper aan bij SnappCar of MyWheels, dan krijg je van ons 5 bonnen met € 10 huurtegoed om weg te geven aan nieuwe gebruikers. 

Een principe dat het elektrische OV al 100 jaar bezigt. Onbekend bij de irritant wordende klant. Arnhem en nu ook Renkum hadden of krijgen te maken met bomenkap. De klant wil het. Want de kreupele klant breekt z'n arrogante poten over de boomwortels. Iets wat in een bos heel gewoon is wordt voor de klant gesloopt. Tot de natuur de klant gaat slopen.

Osterstau zum Zweiten: Ein Stauforscher verweist auf das schwächste Element: Den Menschen. #Stau #Ostern2015 http://t.co/xUlPleauaP ^ff

Bomenkap en herstraatwerkzaamheden op de Hogenkampseweg? #Renkum.  Inloopbijeenkomst 23/4 zie http://bit.ly/1J3BbeB

Elektrische, zelfrijdende auto's, zonnepanelen, De klant wil het en kan dan ook niet meer redelijk denken. De gevolgen blijven niet uit. Het aantal slachtoffers van het verkeer stijgt meer en meer. Verkeerslawaai, 50.000 doden/jaar, meer infrastruktuur trekt meer verkeer aan en dus meer wegen en weer meer.... Lees meer: Zinloos om je daar tegen te verzetten, alleen economische maatregelen helpen. En dus lanceert men belachelijke ideëen die uiteindelijk in de goede richting wijzen.

Stau am Gotthard? "Man könnte die Autos wie einen Zug zusammenschalten", sagt ein Stauforscher. http://t.co/AYJPJe0Uls via @srfnews

En kijk hoe die trein het onbedoeld goed doet. Trein met reizigers maar zonder machinist op drift in Bangladesh

De FLIRT die NS besteld heeft is bij lange na niet zo universeel als deze trein in Bangla Desh. Daar heeft men "die Nase vorn" zoals de Zwitsers dat zeggen. En zie wat er mogelijk is als de trein te lang wordt. Je koppelt gewoon een lokje bij. Zoals ook de Zwitsers, hier rechts op de Seetalbahn, (weer) doen. Aan een FLIRT zitten geen buffers, een lokje aankoppelen is onmogelijk.

De reaktie van deze irritante klant:

@Klimaatcombi hoezo? Ik vind ze prachtig (Cc: @NS_online)

Van een mooi bord kun je niet eten, weer iemand die bulkt van het geld en liever vrachtwaggels heeft.

Een heleboel kun je dus zelf veranderen. Het is zaak je egoïsme aan de kant te zetten. Luxe is ook zonder graaien mogelijk.

Bedrijven als Veldenbeek en Molendevlijt zijn ook klein. Men heeft in de regio Renkum 4 filialen zonder bediening. Eens per week wordt de voorraad in de containers aangevuld. En deze maatschappij gaat overleven. Zoals al honderden jaren overleefd is.

Maar ja, de irritante klant wil bananen, anannas, olie en plofkip. Per vrachtwaggel aangevoerd. Dat weet men in de derde wereld ook en men wordt jaloers op de bekakte westerse samenleving. Vluchtelingen zijn ook het gevolg van neokolonialisme. Somalie, heette vroeger Brits Somaliland, een kolonie dus. En ook de cultuur uit de voormalige koloniën brengen de koppen van politici op hol, zonder dat men daarvan de gevolgen overziet. En die gevolgen komen er aan.

#Bananen sind vom Aussterben bedroht – ein Pilz verbreitet sich weltweit in den Monokulturen. ^lvm https://t.co/f2RkHnrKSz

Sinds donderdag in mijn hoofd: I'm on top of the world http://t.co/HUYDnBDpcK? v=w5tWYmIOWGk&sns=tw #teamsamenleving #afscheid #nieuwbegin

De klant (afkomstig uit zo'n kolonie) wil het.

@plussupermarkt weer belachelijk bezig. (Prima)fiets inleveren. Oliejunk worden. `

Dankzij de plugakties van @NatuurenMilieu overwegen vele vluchtelingen een reis naar Europa.

Laten we nu eens de wens van kinderen vervullen, bedrijven horen aan het spoor, geen woningen. Kinderen hebben recht op nachtrust. Tijd voor maatregelen. En geen symptoombestrijding als deze: Kilometerheffing voor vrachtwagens in België vanaf april 2016 een feit. Lees meer:

Dit is zo'n leuk boekje over zeldzame groenterassen. De Oranje Lijst: http://t.co/DO1HZkY81r Gratis te downloaden op @WageningenUR

Voor wie handiger is met hout dan met staal: bouw je eigen houten #go-kart. http://t.co/OTxUOv9ctr http://t.co/wYmbzPBOqz

Doe er iets in, haal er iets uit. Delen is het nieuwe nieuwe bezitten. #pakhuisje_Arnhem

Biomassa? Dat flikkert men in #Wageningen gewoon weg. Rocketstove? Onbekend aan de Veerweg. http://t.co/MBOpVdDmAF http://t.co/xk9bLxKl1F


Doe wat goed voelt, want kritiek krijg je toch wel.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMail